Blog – látogató szerzés, konverzió növelés, marketing rendszerek, automatizálás 2017-04-27T16:48:30+00:00

Blog

Miért jó Katapult Klubtagnak lenni?

A Katapult Klub Magyarország egyik legnagyobb, és leggyakorlatiasabb online marketing közössége. A Klubtagok exkluzív hozzáférést kapnak a Katapult Klub tananyagaihoz, valamint bármikor kérdezhetnek az Online Katapult csapatától és a többi (500+) Klubtagtól. Miért jó Katapult Klubtagnak lenni? Ebben a bejegyzésben szeretnénk részletesen megmutatni Neked, hogy pontosan mit is nyersz a Katapult Klubtagsággal. Fontos, hogy figyelmesen

13 módszer, amivel INGYEN hirdetheted a vállalkozásodat online

Sajnos a legtöbb esetben vevőket szerezni pénzbe kerül. Akár online boltod van és hirdetésekből tereled a forgalmat a weboldaladra, akár egy fizikális üzleted van, és fizeted a bérleti díjat, ha az emberek szeme elé akarsz kerülni, bizony fizetned kell. De MÉG MINDIG lehetséges néhány módszerrel ingyen reklámra szert tenned. 13 módszer, amivel INGYEN hirdetheted

Hogyan kampányolj, hogy nagyot szóljon? + AJÁNDÉK kampány ütemterv!

Ha online marketinggel foglalkozol, akkor bizonyára tudod, hogy mennyire fontos, hogy email listát építs, feliratkozókat gyűjts. A listádra feliratkozott embereket könnyen, gyorsan és szinte ingyenesen el tudod érni, ismernek, és érdeklődnek a témád iránt. A listád tehát a legjobb célcsoport arra, hogy újra és újra megpróbálj eladni valamit. A kért anyagot elküldtük az általad

Hogyan állítsd be az automatizált ügyfél elégedettség mérő rendszered?

Vásárlóként elvárjuk, hogy a vásárlásunk élmény legyen, és minden úgy alakuljon, ahogy azt terveztük. Ha minden klappol, akkor elégedetten távozunk, és szívesen ajánljuk a boltot ismerőseinknek. Ha azonban probléma merül fel, nem habozunk elmesélni barátainknak a bosszantó esetet.

Affiliate marketing a gyakorlatban: Hogyan alakíts ki jövedelmező partneri kapcsolatokat?

Nyugaton az affiliate marketing (magyarul partner marketing) az ügyfélszerzés elterjedt formája. Több millió dolláros árbevétellel rendelkező vállalkozások nőnek fel szinte kizárólag az affiliate marketing segítségével. Bár itthon arányaiban kevesebb ilyen kapcsolattal találkozunk, egy-egy jó partner óriási lökést adhat a vállalkozásodnak.

Gere Tamás vállalkozói sikertörténete: Alkalmazottként kezdte, majd egy új szakmát, egy új vállalkozást és sok új ügyfelet kapott a Klubtól

Tudd meg, hogy Gere Tamás, a Katapult Klub egyik legaktívabb tagja hogyan tanult ki egy új szakmát a klubban és hogyan kamatoztatja az új ismereteit a vállalkozásában.

Csont Attila vállalkozói sikertörténete: Anyagi problémák után milliós hobbi és szabadság

Ismerd meg Csont Attila sztoriját és vállalkozói áttörésének kulcsát, és megtudod, hogy a Katapult Klubnak ebben mi a szerepe.

A NAGY ONLINE KATAPULT SZTORI, AHOGYAN EDDIG MÉG SOHA NEM HALLOTTAD

Érdekel az Online Katapult sztori? Vagy egy vállalkozói esettanulmányt keresel, ami inspirálhat? Ebben a cikkben mindkettőt megtalálod! 🙂

[EGY ŐSZINTE VÉLEMÉNY A CSETBOTOKRÓL] Miért ne dőlj be teljesen a csetbot láznak, mikor érdemes és mikor totál felesleges csetbotokat használnod?

Az Online Katapult köztudottan imádja az úttörő marketingeszközöket és topon van ezek alkalmazásában. Így természetesen a manapság nagy népszerűségnek örvendő chetbotokat is kipróbáltuk és egy átfogó Katapultos tesztnek vetettük alá a tudásukat és a hasznosságukat. Ebben a cikkben a tapasztalatainkat, meglátásainkat osztjuk meg veled, 3 db összetett tesztünk beszámolójával egybekötve.

Hogyan kösd össze a Chatfuel chatbotot a SalesAutopilottal?

Ha a saját Messenger chatbotod elkészítésén töröd a fejed, vagy már netán el is kezdtél mélyebben foglalkozni a témával, akkor bizonyára halottál már a Chatfuel nevű szoftverről. Ezzel az ingyenes alkalmazással programozási tudás nélkül hozhatod létre a Messenger botodat, amit most már a SalesAutopilot rendszerével is könnyedén össze tudsz kötni. Az elmúlt hetekben bombaként

9 résztvevő őszinte véleménye a 2017-es Műhelytitok Konferenciáról!

Ha eddig csak találgattad mit él meg testközelből, az aki eljön hozzánk egy konferenciára, akkor ez a blogcikk pont neked szól. 9 résztvevő mondja el őszintén miért imádta a 2017 májusában megrendezett Műhelyitok Konferenciát…

2-3 perces ízelítők a 2017-es Műhelytitok Konferencia mind a 8 előadásából

2017 májusában megtartottuk a második Műhelytitok Konferenciát, közel 170 résztvevővel, 8 szuper előadással. Ebben a cikkben mind a 8 előadásból láthatsz egy szuper 2-3 perces ízelítőt, hogy átérezd mitől ez a rendezvény az Online Katapult zászlóshajója 🙂

150.000 Ft értékű AJÁNDÉK, hogy gyorsabban építs sikeresebb kampányokat

Mit szólnál hozzá, ha ezután a kampányod építése kimerülne abban, hogy előre megírt leveleket pofozol, kész elemekből építed a honlapod, és az arculatod is elkészül pár grafikai elem legózásából? Ez innentől nem csak álom, odaadjuk az eszközöket!

A “VARÁZSESZKÖZ” mellyel saját magad legózhatsz össze programozókat megszégyenítő honlapokat

Fontos tudnod, hogy az értékesítési tölcsér aloldalak semmi másból nem állnak, mint képből, szövegből és videóból. Ahhoz, hogy ezt meg tudd jeleníteni az interneten, 2017-ben egyáltalán nem kell programozói segítség – mutatjuk, hogy mi mivel csináljuk 🙂

Miért NEM tudod kiszervezni az online marketinged, és mikor IGEN?

Ez a cikk logikusan levezeti és érveli, hogy melyek a kiszervezett marketing hátulütői és mikor érdemes a “házon belüli” megvalósítást választanod.

[A MODELLEZÉS TITKA] Így hozd be 1 év alatt a versenytársak 5 évnyi munkáját, miközben őket használod gazdatestként!

Ebből a cikkből megtudhatod, hogy az Online Katapult 2016-ban, egyetlen év alatt hogyan érte el a 10-15 éve pályán lévő versenytársak eredményeinek harmadát, negyedét. Ha te is egy olyan mikrovállalkozó vagy, aki hozzánk hasonlóan, többszörös tempóval akarja állva hagyni a konkurenseit, akkor most megtudhatod hogyan csináld te is utánunk.

Miért használunk KIZÁRÓLAG bankkártyás fizetést az Online Katapultnál és az miért biztonságos?

Ebben a cikkben összeszedtem (Zsolt) mindent, ami a bankkártyás fizetéssel kapcsolatban fontos lehet számodra. Akár VÁSÁRLÓI szemmel, akár VÁLLALKOZÓI szemmel olvasod, biztosan hasznos információkat találsz benne.

LÁTNOD KELL: 19 perc tömör tanítás 22 db tippel, a 2016-os Műhelytitok konferenciáról

Ebből a cikkből megtudhatod, hogy milyen LESZ a 2017-es Műhelytitok Konferencia és milyen VOLT a 2016-os. Láthatod, hogy milyen sűrűséggel és milyen látványban adtuk át tavaly a tudást, és ez idén sem lesz másképp. 😉

Mennyibe kerül egy amerikai marketing konferencia, megéri-e kiutazni és mit veszel IGAZÁBÓL?

Összeállítottunk egy részletes leírást a két Amerikába tett utazásunk tapasztalatairól, amiben bemutatjuk, hogy mit adtak nekünk ezek az utazások, mire költöttünk, és összességében mi az eddigi tapasztalatunk 2 utazás után.

Mit üzen neked Csepregi Balázs, Sipos Zoltán, Pongor-Juhász Attila és másik 7 sikeres Katapulter?

Elérkeztünk a Kampányépítő Mesterkurzus 6. és egyben záró részéhez. Ebben az anyagban ahhoz adunk neked motivációt és lendületet, hogy mindaz amiről eddig tanultál ne csak álom, hanem valóra vált sikerkampány legyen.

A Kampánytámogató Hirdetési Rendszer – így emeld meg a kampányaid nettó árbevételét 10-30%-kal, mindössze néhány Facebook hirdetés segítségével [ESETTANULMÁNY]

Ebben a részben egy szenzációs bónuszt fogunk neked bemutatni, mely az Online Kampányok Csúcsra Járatva című könyvünk mellé jár, teljesen ingyen! Ez a bónusz a kampánytámogató hirdetési rendszerekről szól, melyek segítségével képes leszel megemelni a kampányaid árbevételét akár 10-30%-kal. Ahogy tőlünk már megszokhattad, készültünk neked egy esettanulmánnyal, melyben megmutatjuk, hogyan találtuk

Hogyan készíts kampányt expressz idő alatt?

A KÉM 4. részében ahhoz adunk neked útmutatást, hogyan valósítsd meg az előző, 3. részben vázolt kampány sikerreceptet. Hogyan kövesd és ültesd gyakorlatba azt a rendkívüli, bizalom alapú módszert, melyről a KÉM eleje óta beszélünk?

A kiugróan sikeres kampányok 4 (+1) kulcseleme

A KÉM 3. részében megpillanthatod féltve őrzött kampánystratégiánk tervrajzát. Ilyet még sehol máshol nem láttál. Ezt mi izzadtuk ki és mi tökéletesítettük. Egy egyedülálló, bizalom alapú Katapult kampányterv kerül a birtokodba…

Miért sikertelen a legtöbb kampányod és hogyan változtass rajta? [A 4 legfőbb kampánybetegség]

A Kampányépítő mesterkurzus 2. részében a sikertelen kampányok legfőbb betegségeit szedjük össze, és elmondjuk, hogyan tudod megszerezni ellenük a végső vakcinát.

Hogyan néz ki 2 db 9.713.341 Ft + ÁFA bevételt termelő sikeres kampány? [ESETTANULMÁNY]

A Kampányépítő Mesterkurzus első részében megmutatjuk azt, hogy hogyan nézett ki két sikeres kampányunk. Beszámolunk az ezekkel kapcsolatos tapasztalatainkról, valamint a tőlünk megszokott őszinteséggel bevezetünk e két kampányunk felépítésébe is.

Így automatizáld az offline leveleid kiküldését!

Ma már a fizikai leveleket szinte teljesen felváltották az elektronikus levelek, melyek kiküldése, automatizálása sokkal egyszerűbb, mint valaha. Időnként azonban indokolt lehet, hogy fizikai levet is küldj ügyfeleidnek/ vásárlóidnak. Ebben a cikkben erre találsz gyors, egyszerű és automatizálható megoldást!

[ÉVÉRTÉKELŐ VIDEÓ] 2016-os év 12 legfontosabb eseménye az Online Katapult életében

2016-ban nagyon sok szuper és új dolog történt velünk, konkrétan 8 db A4-es oldalnyi eseményt szedtünk össze. Mindet nem szerettük volna rád zúdítani, de úgy gondoltuk a 12 legfontosabb eseményt mindenképp megosztjuk veled. Készítettünk egy 5 perces, izgalmas videómontázst, amit sok szeretettel ajánlunk a figyelmedbe.

Mennyi sales levelet küldhetsz a listádra anélkül, hogy “zavaró” lenne?

Legelső Facebook Live adásunkban Domán Zsolt Csepregi Balázzsal beszélt arról, hogy mennyi sales levelet lehet kiküldeni anélkül, hogy az zavarná a közönségedet. Ebben a cikkben a két órás adás lényegét és magvas gondolatait olvashatod, valamint a nézők által feltett kérdéseket és megválaszolásukat.

[BEJELENTÉS] Te kérted, ezért változtatunk a Facebook posztjainkon, méghozzá így

Mostanában nagyobb a csend az Online Katapult Facebook oldalán. A Live adások is mintha ritkultak volna… Ebben a bejegyzésben megtudhatod, hogy miért!

2 TIPP arra az esetre, ha nem működne a direkt letöltés gomb az oldaladon

Ha Te is a SalesAutopilot/ MailMaster-es landing page-eidet először Avadában készíted el, akkor két hasznos tippet találsz ebben a cikkben arról, hogy a direkt letöltéseidet (gombra/ képre kattintás után automatikus letöltés) hogyan állítsd be úgy, hogy jól működjön a SA/MM-es landing page-en is. 2 TIPP arra az esetre, a nem működne a direkt letöltés gomb

Elfelejtettem a jelszavam, hogyan tudok bejelentkezni?

Elfelejtetted a jelszavad vagy nem tudod, hogy hogy kell bejelentkezni az oldalon? Ebben a cikkben lépésről lépésre megmutatjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót kérni és hol tudsz bejelentkezni a fiókodba.

Szeretném megváltoztatni az elmentett számlázási adataimat, mit csináljak?

Ebben a cikkben megmutatjuk lépésről lépésre, hogy hogyan tudod megváltoztatni a számlázási adataidat.

Szeretném megváltoztatni az elmentett bankkártya adataimat, mit csináljak?

Ebben a cikkben megmutatjuk lépésről lépésre, hogy hogyan tudod megváltoztatni a bankkártya adataidat.

Hol és hogyan éred el a számláidat?

A tőlünk kapott számládat keresed, de sehol sem találod? Ebben a cikkben megmutatjuk lépésről lépésre, hogy hol éred el az eddigi összes általunk kiállított számlád.

Miért nem működik itthon a konverzióra (vásárlás, feliratkozás, stb.) optimalizált Facebook hirdetés?

Te is használod a konverzióra optimalizált Facebook hirdetéseket? Elégedett vagy az eredményeiddel? Bár van egy elvárásod és a Facebook ígérete egyértelműen ezzel találkozik, mégsem pont azt csinálja amit te szeretnél… Miért?

1. RÉSZ: Hogyan hirdettük el 2 év alatt egy középkategóriás autó árát (7 millió Ft) Facebookon úgy, hogy előre magabiztosan tudtuk, a többszörösét vissza fogjuk termelni?

Van aki elnyaralja, van aki autót vesz belőle, mi hirdetésekbe forgattuk – és milyen jól tettük. Többszöröse bevételre tettünk szert, hála azoknak az alapvető elveknek, amiket a hirdetéseink létrehozásakor mindig szem előtt tartunk. 

2. RÉSZ: Milyen lényegi dologban térnek el a Facebook hirdetések a Google AdWords-től és hogyan tudsz ez alapján tömegesen vásárlókat toborozni?

A Vevőszerző Hirdetések Akadémia a Facebook hirdetések sikerstratégiáját magyarázza el neked. Ezen, második részben viszont szándékosan kitekintünk és a Google AdWords-ről is beszélünk pár szót, hogy ezzel is segítsük megérteni a hirdetések mögöttes pszichológiáját.

3. RÉSZ: Mi az a 3 alapvető Facebook hirdetési rendszer, amit minden vállalkozásnak ki kell építenie és hogyan tudod ezeket a leggyorsabban te is megvalósítani?

Elérkeztünk a Vevőszerző Hirdetések Akadémia 3. és egyben záró részéhez. Keretbe foglaljuk az eddig tanításokat és kezedbe adunk egy rendszert, ami világosan megmutatja merre érdemes elindulnod a megvalósításban és hogyan.

#23 Katapult LIVE: Hogyan adj el újból a meglévő vevőidnek OFFLINE, ám mégis teljesen automatikusan?

A 23. Katapult LIVE adásban mutatunk neked egy zseniális példát arra, hogy hogyan lehet elérni a régi vevőidet OFFLINE módon egy új ajánlattal, méghozzá teljesen automatikusan 😉

#22 Katapult LIVE: Ügyfélélmény és kosárérték maximalizálás

A szokásos, két hetente jelentkező Katapult LIVE adásunk 22. részében egy konkrét példát mutatunk neked arra, hogy hogyan lehet az ügyfélélményt és a kosárértéket egyszerre emelni. Tavaly ősszel kint jártunk egy amerikai konferencián és az ott tartózkodásunk során kipróbáltuk az Orlando Eye-t is, ami egy hatalmas óriáskerék. Az egyik legkomplettebb

#21 Katapult LIVE: Hogyan automatizáld az ügyfél elégedettség mérését?

A 21. Katapult Live adásban megmutatjuk, hogy hogyan mássz bele a vevőid fejébe, hogy megtudd mit gondolnak rólad azután, hogy pénzt adtak neked. Ez számodra is fontos igaz? Annak kellene lennie, ugyanis egyetlen embernek a véleménye számít: azé, aki előtte pénzt adott neked, azaz vásárolt. Megmutatjuk a mi automatizált ügyfél elégedettség mérési rendszerünk

#20 Katapult LIVE: A modellezés titka – avagy így érd el 1 év alatt a harmadát-negyedét annak, ami a versenytársaidnak 10-15 évbe telt

Ebben a Katapult LIVE adásban egy különleges, évindító témát hozunk el nektek. Az egyik alapelvünkről, a modellezésről szól és belsős betekintést engedünk nektek abba, hogy mi hogyan csináljuk. Megmutatjuk, hogy mi hogyan modellezzük le a versenytársak / pályatársak működését és hogyan alakítottunk ki ebből egy cselekvési tervet, aminek a segítségével a

#19 Katapult LIVE: Automata kiválasztási rendszer

A 19. Katapult LIVE adásban egy nagyon izgi témát vettünk elő: a szinte teljesen automata kiválasztási rendszerünket mutatjuk be. Ha neked is folyamatos nyűg a munkatársak profi kiválasztása, akkor keblemre – ezt az adást imádni fogod! 🙂 Bemutatunk neked MINDENT a saját, gyakorlatilag minden ponton automata kiválasztási rendszerünkből.

#18 Katapult LIVE – ÚJDONSÁG: Marketingrendszer kulcsrakészen, 6 napon belül

A 18. Katapult LIVE-ban Rényi Zsolt volt a vendégünk a SalesAutopilot-tól, akik ismét egy nagy-nagy újdonságot főztek ki, és ez csak nemrég vált teljesen publikussá. Ez nem más, mint a Kulcsrakész Rendszerek Piactér… Mi is ez a piactér és mik azok a Kulcsrakész Rendszerek? Na pont erről lesz szó ebben

#17 Katapult LIVE: Így adj el telefonon, miután valaki online rendelt tőled…

A 17. Katapult LIVE adás vendége Szőllősi Gábor volt, a Vita Crystaltól. Gáborék egy nemzetközileg milliárdos forgalmú étrend kiegészítő bizniszt visznek, saját logisztikai és ügyfélszolgálati központtal. A téma is ehhez kapcsolódik: “Hogyan adj el telefonon, miután valaki online rendelt tőled? [ESETTANULMÁNY]” Éves szinten több ezer (ha nem tízezer) ügyfél megy

#16 Katapult LIVE: Gyors, NAV-álló és automatikus számlázás mikro- és kisvállalkozóknak

Ebben az adásban Stygár László volt a vendégünk, akivel arról beszélgettünk, hogyan spórolnak meg a számlázóprogramok évente sok-sok tízezer munkanapot a magyar vállalkozóknak.

#15 Katapult LIVE: Tapasztalatok 3 hónap Facebook ÉLŐ videózás után

Ebben az adásban összefoglaljuk nektek az eddigi tapasztalatunkat a Facebookos élő adásainkból. Immáron picit több, mint 3 hónapja csináljuk, 15 adással a hátunk mögött már elég sok mindent sikerült megtapasztalni 🙂

#14 Katapult LIVE – Hogyan készíts email cím szerző oldalt, ami 50%-ot konvertál? [ESETTANULMÁNY]

Ebben az adásban egy saját optin oldalunkat elemezzük ki nektek és bemutatjuk azt, hogy miért konvertált 50,2%-ot. Ez a konverzió azt jelenti, hogy minden második ember aki látta az oldalt, megadta nekünk az email címét azért az értékes tartalomért cserébe, amit ígértünk.

#13 Katapult LIVE – Hogyan szerezz affiliate partnereket, akik többszörözni tudják a bizniszed?

Ezúttal a téma az affiliate partnerek keresése és “megszerzése” lesz. Amióta elindult a Katapult, az egyik legfontosabb tényező a sikerünkben az affiliate partnerekkel való kapcsolatunk volt. Ha neked még nincs ilyen partnerkapcsolatod, akkor mindenképp érdemes megnézned ezt az adást, mert egy HATALMAS lehetőséget hagysz ki, ha nem dolgozol aktívan a

[ÉLŐ VIDEÓS INTERJÚ FLORIDÁBÓL] Mit üzen személyesen Ryan Deiss, a Digital Marketer alapítója a magyar vállalkozóknak?

Megcsináltuk azt, amit előttünk még senki: videós üzenetet “küldettünk” NEKED, személyesen Ryan Deiss-szal, a világ egyik top-top online marketinget tanító cégének alapítójával. Inspiráció kimaxolva!

Nálad van “tesztvezetés”? – Hogyan adj el többet a trial alatt? Tippek a Teslától…

Ha olvasod az emailjeinket, biztosan tudod, hogy a napokban járt le egy új tananyagunk, az Instant Értékesítési Tölcséreknek a kampánya. Egészen jó számokat produkált a termék, de a Teslánál rájöttünk, hogy lehetett volna ezt még sokkal jobban is csinálni…

Steakhouse-ok az USA-ban: így bánj a vevőiddel, ha ki akarsz tűnni

Második amerikai bejelentkezésünkben megmutatjuk, milyen a napfényes apokaliptikus Florida, és megtudhatod tőlünk, hogy milyen apró, de mégis elképesztően hatásos trükkökkel igyekeznek a tengeren túli éttermekben a vendégek kedvében járni. Tanulságos.

Gatorland upsell ötletek: így lehet akár 4x-ezni az egy főre eső bevételedet

Első amerikai videónkban aligátorok közé keveredtünk. No nem faltak fel minket a csúcsragadozók, mégis majdnem közel 4x annyi pénzt hagytunk ott, mint amennyibe a belépő került. Hogyan?

  • szegmentálás, célzás, pozicionálás

Kisvállalati marketingstratégia alapjai – A szegmentálás, célzás, pozicionálás, és a 7P

Hiába szereled össze a világ legjobb marketing gépezetét, ha az üzleti modelled nem életképes. A világ legjobb reklámja sem fog eladni egy olyan terméket vagy szolgáltatást, amit az emberek nem akarnak megvenni. Ebben a cikkben megmutatjuk, hogyan tudsz a nulláról felépíteni egy marketingstratégiát, ami mentén elindíthatod a céged a növekedés útján.

Hogyan növeld a profitodat rendszerszinten úgy, hogy a vevőid akarjanak fizetni neked?

Pár napja Sátoraljaújhelyen jártam és most egy 150 méter magasban, 80 km/h sebességnél készült videóbloggal készültem neked! 🙂 Ráadásul nem csak szórakozás, hanem egy hasznos, inspiratív vállalkozói tippet is hoztam neked a profitod növelésére.

Hogyan jön össze a webshop az értékesítési tölcsérrel?

Záporoznak a kérdések a Pénztermelő Honlapkészítő Akadémiával kapcsolatban, mi pedig sorra megválaszoljuk őket. Az első, leggyakoribb kérdéskör a webáruházzal kapcsolatos, egy örök dilemmának teszünk pontot a végére.

A Facebook stratégia, ami elad

[A végső helyreigazítás kisvállalkozónak a Facebook használatához] Hogyan  add el a terméked, szolgáltatásod a Facebook segítségével, ezres darabszámban?  7 millió hirdetésre költött Ft és több 100.000 lájk tapasztalata Az elmúlt 3 évben közel 7 millió Forintot hirdettünk el Facebookon az Online Katapult és a többi, kisebb vállalkozásunk keretein belül. Ennyit költöttünk el Facebook hirdetésekre az elmúlt

Hogyan tervezd meg az online marketing stratégiádat?

INTERNETEN ADSZ EL? Akkor itt egy példákkal illusztrált útmutató, hogyan tervezd meg a sikeres online marketing stratégiádat!

[INTERJÚ] Mikei Erika, egy motivált vállalkozó az OVCS-ről

Ma egy ügyfél interjút hoztunk neked, amiben azt nézheted meg, hogy egy 3 gyermekes vállalkozóanyuka mit mondott, miután elkezdte alkalmazni a könyvünkben tanultakat.

[II. RÉSZ]: 10 perces videós ízelítő az OVMK előadásaiból (Domán Zs., Csepregi B., Sipos Z.)

Domán Zsolt, Csepregi Balázs és Sipos Zoltán  OVMK-n elhangzó előadásából összevágott videós ízelítő. ÚJABB 10 perces videós ízelítő a 2016-os Online Vevőszerzés Műhelytitkai Konferencia előadásaiból Az alábbi 10 perces videóban Domán Zsolt, Csepregi Balázs és Sipos Zoltán  azon előadásából kaphatsz ízelítőt, amelyet a 2016-os Online Vevőszerzés Műhelytitkai Konferencián tartottak. Ha nem

[I. RÉSZ]: 10 perces videós ízelítő az OVMK előadásaiból (Szőke A.,Pongor-Juhász A.,Kiss G., Csont A.)

Szőke András, Csont Attila, Kiss Gergő és Pongor-Juhász Attila OVMK-n elhangzó előadásából összevágott videós ízelítő. 10 perces videós ízelítő a 2016-os Online Vevőszerzés Műhelytitkai Konferencia előadásaiból Az alábbi 10 perces videóban Szőke András, Csont Attila, Kiss Gergő és Pongor-Juhász Attila azon előadásából kaphatsz ízelítőt, amelyet a 2016-os Online Vevőszerzés Műhelytitkai Konferencián

[INTERJÚ] Hogyan született az OVCS? (…és min verekedtünk össze majdnem tavaly ősszel)

Nagy megtiszteltetésben volt részünk, nemrég felkeresett minket Pető Bence, üzleti szakkönyvíró specialista és készített velünk egy interjút az OVCS megszületésével kapcsolatban.

Miben más az OVCS, mint a többi marketinges könyv? (…és mi a “hibája” egy másik tanácsadó szerint)

Egy rövid videót hoztam nektek, amiben két dolgot szeretnék elmesélni: az első az, hogy miért MÁS az OVCS, mint a többi marketinges könyv. A második pedig az, hogy egy másik marketing tanácsadó szerint mi a “baj” velünk és a könyvünkkel.

[VIDEÓ INTERJÚ] 12 résztvevő véleménye a 2016-os Műhelytitok Konferenciáról

Ha kíváncsi vagy mit gondolnak azok, akik ott voltak a 2016-os Műhelytitok Konferencián, akkor nézd meg ezeket a videókat 🙂 (És legközelebb jobban jársz, ha nem maradsz otthon!)

Mit gondol az OVCS-ről Csepregi Balázs, Szász Mátyás és Sipos Zoltán?

Ha még nincs meg neked a könyvünk, az OVCS (Online Vevőszerzés Csúcsra Járatva), akkor nézd meg, hogy mit mond a könyvről Csepregi Balázs (MailMaster), Szász Mátyás (Marketinginnovátor) és Sipos Zoltán (Marketingszöveg.com). Ezek után úgyis megveszed 🙂

Második gyermekkoromat átélve teszteltem a csomagküldő automatákat

Az utóbbi időben hiába hallottam fél füllel a forradalmi újdonságként beharangozott csomagküldő automatákról, nem igazán gerjedtem rájuk. Egészen addig még el nem jött egy olyan élethelyzet, ahol konkrétan szerelmes lettem beléjük. Kipróbáltam őket és leírom a tapasztalataimat, mit kell tudnod róluk online vállalkozóként.

Te mennyire figyelsz oda a vevőidre? Ez lehet az egyik legjobb ütőkártyád! [IGAZ SZTORI]

Van egy olyan dolog, amiben függetlenül attól, hogy mekkora a céged, mindig ki tudsz majd emelkedni BÁRKIVEL szemben: a figyelem. Az a fajta figyelem, amit a vevőid irányába tanúsítasz, legyen szó akármilyen apróságokról. Készítettünk neked egy rövid videót egy igaz sztoriról, klikk ide és nézd meg!

Könyvíráson gondolkozol? Itt van az általunk eddig kitapasztalt best practice + GYIK

Ez a cikk egy gyorsan fogyasztható kérdés-válasz formátumot kapott, amiben egy könyv megírásával és kiadásával kapcsolatos gyakori kérdésekre válaszolunk (mennyi idő megírni egy könyvet, milyen rejtett költségek vannak, hogy alakul a nyomdai ár stb.). Ahogy tőlünk megszokhattad, konkrét számokkal és tapasztalatokkal jelentkezünk. 🙂

Miért megyek a konferenciára? 11 db résztvevő válaszol, aki már jegyet vett

Ha gondolkozol azon, hogy érdemes-e részt venned az Online Vevőszerzés Műhelytitkai Konferencián, akkor olvasd el ezt a cikket, amiben 11 már regisztrált résztvevő, hozzád hasonló vállalkozó elmondja, hogy MIÉRT JÖN EL. Nagyon jókat mondtak, érdemes elolvasnod!

8 perc alatt összerakni a nulláról egy feliratkozó oldalt? Igen, ez lehetséges, klikk!

Néhány cikkel ezelőtt írtunk arról, hogy a honlapjaink építéséhez WordPresst és Avada-t használunk, amikor a cikk publikálva lett, nagyon sokat érdeklődtetek az Avada részletei iránt. Most itt egy kis ízelítő 🙂

[EXKLUZÍV TRÉNING RÉSZLET] Így add el az ügyfél érték lépcső termékeit, automatán

Összeáll a teljes kép: az előző videóban megértetted, hogy miért kell az ügyfél érték lépcsővel foglalkoznod, most pedig megmutatjuk hogyan kell végigvezetni rajta a látogatóidat.

[EXKLUZÍV TRÉNING VIDEÓRÉSZLET] 99%-ban ezen múlik a magyar kisvállalkozó online sikere

Ebben a videóban arról lesz szó, mi az az alapvető, mégis rettentő fontos dolog, amin az online sikered 99%-ban múlhat. A videó egy exkluzív, zártkörű tréninget készült – így kérlek becsüld meg.

0. rész – 2015 legnagyobb tanulságai, amik neked a legsikeresebb éveddé tehetik 2016-ot!

Egy új videósorozattal jelentkezünk, amiben összefoglaljuk nektek a saját vállalkozásaink átélt 3 legfontosabb tanulságot 2015-ből. Őszinte, igaz, rólunk szól – és mindenek felett hasznos lehet számodra, mert univerzális, a saját sikeredhez az utat lerövidítő tapasztalatokról szól.

Miért vagyok TOTÁLISAN kiakadva a hazai marketing tanácsadókra? [IGAZ SZTORI]

Hadd meséljek el neked egy sztorit: nemrég jártam egy konferencián, ahonnan teljesen kiakadva jöttem el, mert elszomorított az a jelenség, amivel találkoztam. Már régóta szerettem volna veletek megosztani ezt a tapasztalatot és most végre volt időm rendesen összeszedni a véleményemet – tanulságos!

Milyen előadásokra számíthatsz a Műhelytitok Konferencián? [VIDEÓÜZENET AZ ELŐADÓKTÓL]

Ha kíváncsi vagy, hogy miről adunk elő Andrással a konferencián, illetve Pongor-Juhász Attila, Sipos Zoltán, Csepregi Balázs, Baráth András, Csont Attila és Kiss Gergő mivel készül neked, akkor olvasd el ezt a posztot.

Hogy van az, hogy a kreatív vállalkozó folyton elbukik, aki meg gátlástalanul lop, az sikereket ér el?

Majd én jobbat találok ki! A fenébe, mégsem sikerült! Akkor is ügyesebb leszek… Hát nem hiszem el, hogy semmi újat nem mutat, mégis jobban megy neki. Mi a fene lehet a háttérben?

TE KÉRDEZTED: Hogyan tovább ha elolvastam az Online Vevőszerzés Csúcsra Járatva könyvet?

Az Online Vevőszerzés Csúcsra Járatva könyvünket már több mint 2000-en vásárolták meg az elmúlt hónapokban és rengeteg kérdést írtak nekünk az olvasók.

Avada: a varázseszköz, amivel a reszponzív, szép és jól konvertáló honlap aloldalainkat építjük (programozói segítség nélkül)

Ebben a blogposztban bemutatom neked azt a két eszközt (WordPress és Avada), amivel Mi is építjük a honlapjainkat és ha akarod, megkaphatod ezekhez az eszközökhöz a vadonat új, komplett oktatóanyagunkat AJÁNDÉKBA.

Mi a közös a flakon készítésben és az online vevőszerzésben?

Tudod, hogy mi a közös a műanyag flakonok elkészítésében és az online vevőszerzésben? Megmutatjuk a videóban, plusz: megtudod, hogy melyik az a 3 online marketing szerszám, amit a legtöbben rosszul használnak. 

Vajon egy igazi vállalkozó miért az Uber mellé áll, a tüntető taxisokkal szemben?

A taxisok már két napja bénítják a forgalmat Budapesten. Elállják az utakat, az Uber betiltásáért tüntetnek és olykor még az Uber sofőrökkel is összeverekednek. A helyzet egyértelműen pattanásig feszült, megoldásért kiált.

[2.rész] 2015 legnagyobb tanulságai, amik neked a legsikeresebb éveddé tehetik 2016-ot!

Sorozatunk második részében arról lesz szó, hogy miért jelent komoly veszélyt az a “láthatatlan üvegplafon” a te vállalkozásodra is, amit a sajátunkban észrevettünk. Na, és nem utolsó sorban megtudhatod azt is, hogyan alapítottuk meg az Online Katapultot.

[1. rész] 2015 legnagyobb tanulságai, amik neked a legsikeresebb éveddé tehetik 2016-ot!

A 2015 legnagyobb tanulságait bemutató videósorozatunk első részében kiderül, miért buktunk el súlyos munkanapokat 2014-ben, mi lett rá a megoldás 2015-ben, miért lesz neked is tökéletes ez a választás 2016-ban.

[3. rész] 2015 három legnagyobb tanulsága, amik neked a legsikeresebb éveddé tehetik 2016-ot!

A videósorozatunk befejező részében azt fogjuk elárulni neked, hogy 2015-ben mi volt az a tanulság, ami az Online Katapult árbevételének a 60%-áért volt felelős. Adunk egy csomó gyakorlatias, azonnal használható tippet ahhoz, hogy Te is meg tudd csinálni utánunk.

Egy gyorséttermi pénztáros lehet a céged következő konkurense

Volt már olyan érzésed, hogy szíved szerint borravalót adtál volna egy olyan szituációban, ahol nem is szokás? És volt már veled olyan, hogy azt mondtad magadban valakinek, hogy “ha én lennék a főnököd, az első dolgom lenne kirúgni téged”?

II. rész: Hogyan csökkentsd 4 órásra a munkaheted?

Ami késik nem múlik! Ez a második cikk, ami Tim Ferris, 4 órás munkahét című könyvéből emeli ki a legfontosabb tanácsokat. Megcsúsztunk vele, de elérkezett, olvasd, mert megéri!

Képes-videós beszámoló a decemberi tréningünkről

2015 decemberében tartottuk életünk első élő tréningjét, ami teltházasra sikerült. A 4 csillagos Lion’s Garden Hotelben láttuk vendégül a 30+ főt egy teljes napon keresztül, egy zártkörű és exkluzív, ám családias hangulatú tréninget vehettek részt a résztvevők.

Mi köze van a jégkorcsolyázásnak az online marketinghez?

Ma volt szerencsém végignézni egy profi jégkorcsolya oktatót, amint elképesztő eleganciával válaszolt egy diákjának arra a felvetésre, hogy “Szerinte ezt nem is így kéne csinálni”.

I. rész: Hogyan csökkentsd 4 órásra a munkaheted?

Ez a cikk Tim Ferris, 4 órás munkahét című könyvéből emeli ki azokat a legfontosabb tanácsokat, aminek a segítségével te is drámai módon le tudod rövidíteni a munkaidőd. Ez az első blogcikk a témában, de követni fogja még legalább egy darab.

Hogyan tudod felépíteni az automatizált, ingyenes vevőszerző gépezeted?

Elérkeztünk  a csúcspontra. A két előző cikkben (ebben és ebben) kiveséztük az összes problémát, ami miatt idén nem tudtál elég vevőt szerezni. Levezettük miért táncolsz borotvaélen ha most

Ha csak 1 Ft-tal többet fizetsz hirdetésre, valójában 125 Ft-ot dobsz ki az ablakon…

Az előző cikkben szó volt róla, hogy miért nem nálad vásároltak tavaly az emberek, azaz miért nem tudott elég vevőt szerezni a honlapod. Levezettük, hogy valójában nem az az igazi baj, hogy nem tudod hogyan kell vevőket szerezni, hanem,

Miért nem nálad vásároltak idén az emberek?

Mikrovállalkozóként állandó problémád, hogy kevés a vevőd? Szeretnéd ha a honlapod csapként folyatná magából a vevőket, de örülsz ha 100-ból 1 látogató vásárol? Itt most megtalálod az okát!

Hogyan kereshetsz dollármilliókat 1 pár bambuszzoknival és középkori eszközökkel?

Egy vérbeli vállalkozó soha nem sír! Te szoktál? Szoktál pl amiatt bánkódni, hogy nem tudod tartani a lépést a Facebook frissítéseivel, a Google szabályváltozásaival? Szoktad ezekre kenni a kudarcaid, hogy ezek miatt nem megy éppen úgy az online eladás?

[KILOPTAM A DIÁKAT]: 5+1 tipp amit egy 10 órás szövegírási tréningről INGYEN hazavihetsz

3-kor lett volna vége, mégis este 7-ig tartott… “Ezek nem normálisak!!” – kiáltotta valaki a hátsó sorból, úgy 5 óra körül, mikor a maradék 3 előadás került terítékre… Többen feladták és haza is mentek…

Mi az az on-site bankkártyás fizetés és miért fogod imádni?

Minden, amit tudnod kell az on-site online bankkártyás fizetésről. Miért jó, hogyan tudod megvalósítani és miért kell örülj neki.

Miért biztonságos az online bankkártyás fizetés az Online Katapultnál?

Úgy érzed, hogy nem biztonságos a bankkártyás fizetés? Akkor ez a cikk neked szól, 3 betonbiztos érvvel bebizonyítjuk neked azt, hogy miért nincs okod félelemre.

Rendszeres terhelés automatikusan a vevőid bankkártyájáról

A MailMaster és Braintree segítségével létre tudsz hozni egy olyan bankkártyás vásárlási folyamatot, ami vásárlás után automatikusan le fog vonni egy általad meghatározott összeget a vevőid bankkártyájáról.

Hogyan néz ki élőben egy MailMaster – Braintree online bankkártyás fizetési megoldás?

Elkészítettünk egy gyors videót, amiben végigvezetünk téged a Katapult Klub értékesítési rendszerén – és így élőben láthatod a bankkártyás fizetés teljes folyamatát is.

Miért érdemes a Braintree és MailMaster segítségével az online kártyás fizetésben gondolkodnod?

Most már több, mint 3 hónapja üzemel az Online Katapulton a MailMaster és a Braintree kombója, ez idő alatt elég sok tapasztalatot összegyűjtöttünk és mivel sokan kérdezitek a részleteket, ezért úgy gondoltuk, hogy írunk néhány cikket a témában.

Mi van a 3 Lépcsős Értékesítési Rendszer füzetben?

Úgy döntöttük kitárulkozunk! Követjük a mutogatós nénik példáját azokban a bizonyos filmekben, de ne érts félre teljesen…

Megduplázni az internetes eladásokat?  3+1 módszer amivel lehetséges

Ma már tényleg képes akár egy általános iskolás gyerek is eladni az interneten. A kérdés tehát nem a lehetőség, hanem a volumen.

2 fontos tanulság, amit 8 számjegyű bevételek mellett tanultunk meg az internetes eladásról

Ha már követsz minket egy ideje, akkor tudod, hogy a www.holgyelony.hu weboldal egy saját internetes vállalkozásunk. 2014 őszén kezdtük el a projektet és az egész úgy indult, hogy „próbáljuk ki és meglátjuk Mi lesz belőle”.

“Hogyan termeltünk több mint 23.000.000 Ft-os bevételt , alig 99 nap alatt, egy nulláról induló weboldallal…”

INGYENES ESETTANULMÁNY, AMIBŐL KIDERÜL: “Hogyan termeltünk több mint 23.000.000 Ft-os bevételt , alig 99 nap alatt, egy nulláról induló weboldallal…”

Mi az a 3 út, amivel növelni tudod az online bevételeidet mikrovállalkozóként?

Mi az a 3 út, amivel növelni tudod az online bevételeidet mikrovállalkozóként? Letöltöm a zseniális tolvaj módszert!

Töröljem a Facebook hirdetések alatti trollokat?

A Facebook hírfolyamában megjelenített hirdetések jellemzően nagy aktivitásnak örvendenek. A lájkok és megosztások mellett idővel megjelennek alattuk a hozzászólások is, melyek valljuk be nem mindig szolgálják hirdetési céljaidat. A legtöbb Facebook kommunikációt oktató tananyag arról szól miért ne töröld ki a számodra nem tetsző hozzászólásokat, most viszont ideje lenne a "miért IGEN" mellett is komolyan

3 kizárólag MailMasterben elérhető PROFI funkció, amit imádni fogsz, ha komolyan veszed az online értékesítést

Ha még nem használsz MailMastert, akkor jó az esély arra, hogy a cikk után elcsábulsz majd. Ha pedig már használod a szoftvert, akkor könnyen lehet, hogy nem használod ki az összes benne rejlő lehetőséget.

Hülyegyerek effektus a Facebookon – így kerüld ki és hirdess olcsóbban Facebookon!

Tudod, hogy mi a közös egy 10-12 éves általános iskolásban és a Facebook hirdetési rendszerében? Olvass tovább és elárulom 🙂