Katapult Klub Csatlakozás 2017 július 2017-07-18T13:12:57+00:00

Exkluzív 0-24 marketingtámogatás mikrovállalkozóknak

Mi lenne ha ezután úgy tudnád növelni az online bevételeidet, hogy minden feladathoz saját kivitelezési tervet kapnál, a kérdéseidet pedig 1 órán belül megválaszolnánk?

Csatlakozz a Katapult Klubhoz, és azonnal hozzáférsz 77 db online marketing tananyaghoz, a több, mint 400 fős zárt Facebook csoport pedig éjjel-nappal neked segít!

Ennyi ideig tudsz csatlakozni:

Így támogat a Katapult Klub abban, hogy több pénzt keress az interneten, kevesebb verejtékkel

Már most döntöttem: csatlakozni akarok!

ÍME, AZ ONLINE VEVŐSZERZÉS TUDOMÁNYÁNAK TELJES TÁRHÁZA:

77 exkluzív tananyag és személyre szabott válaszok, amikkel egy csapásra megnövelheted az online bevételeidet…

  • 77+ exkluzív tananyag

    Két könyv áráért egy egész könyvtárat kaphatsz. Nem csak elméleti tudást szerzel, hanem konkrét kivitelezési terveket és segítséget a megvalósításhoz.

  • 400+ Klubtag segít

    Nem kell többé a megérzésedre hagyatkoznod. A kérdéseidre a Klub többi tagja és Mi is szívesen válaszolunk, az erre a célra létrehozott Facebook csoportban!

  • Beküldött anyagok elemzése

    Minden hónapban kiválasztunk egy Klubtagok által beküldött online marketing anyagot, és részletes elemzést teszünk róla közzé a zárt Facebook csoportban.

  • Évente 2 Klubtalálkozó

    A Klubtagok exkluzív személyes találkozókon vehetnek részt, ahol értékes előadásokkal kápráztatjuk őket és még jobban elmélyülnek a jövedelmező kapcsolatok. Eszünk, iszunk, tanulunk, ismerkedünk, szórakozunk.

  • 20% azonnali kedvezmény

    A Klubtagok minden tananyagunkból 20% kedvezményt kapnak, így a tagsági díj már egy vásárlás után megtérülhet.

Már most döntöttem: csatlakozni akarok!

BaráthAtestimonial

“Kriszta, a marketingvezetőnk, kötelezővé tette az Online Katapult anyagait a marketingmenedzsereink számára.”
Baráth András

A Katapult Klub keretében felhasználónév-jelszó párossal, vevőszerzés, forgalomnövelés, megvalósítás és esettanulmány témakörben férsz hozzá az alábbi 77 db kivitelezési tervhez:

Ez a rengeteg tudás mind ott van a Klubban:

Napi, heti szintű jelentés az értékesítési tölcséredről, avagy így hoz profi döntéseket a Katapult, hála a tölcsér monitoring rendszerének

Ahhoz, hogy érdeklődőket, új vevőket szerezz, érdemes neked is értékesítési tölcséreket gyártanod. A hatékony működéshez ezeket a tölcséreket rendszeresen figyelned, elemezned és tökéletesítened kell. Ezt úgy tudod gyorsan és magas szinten csinálni, ha egy profi riport-rendszert

A gyönyörű weboldalak titkai: Te is készíthetsz profi dizájnt!

Egy weboldal megtervezéséhez nem kell művészi érzék, csak néhány alapvető szabályt kell betartani. Ne riasszon meg, ha nem voltál osztályelső művészeti tantárgyakból, a webdesign sokkal inkább hasonlít a legózáshoz, mint a rajzoláshoz, és bárki

Tedd ELLENÁLLHATATLANNÁ a terméked, szolgáltatásod: 9 dolog, ami nem hiányozhat az ajánlatodból!

Hiába minden erőfeszítésed és kreativitásod az online marketingben, ha az ajánlatod sántít. Sokan elfeledkeznek róla, hogy egy vállalkozás alapja értéket, vagyis egy jó ajánlatot adni az ügyfeleknek. De mitől lesz ellenállhatatlan egy ajánlat? Tedd ELLENÁLLHATATLANNÁ

Találd meg a tökéletes landing oldalt A/B teszt segítségével!

Ebben a cikkben egy szűk fél órás előadást nézhettek meg tőlem (Ádámtól), amelyben bemutatom nektek a tökéletes Landing oldal titkait, és elmagyarázom, hogyan tudod letesztelni melyik landing oldalad a legütősebb. A/B

Hogyan értékesíts videó segítségével?

Ebben a cikkben egy bő fél órás előadást nézhettek meg tőlem (Zsolttól), amiben arról lesz szó, hogyan váltunk “profi” videóssá, milyen buktatókon mentünk keresztül, és mik az igazán jó sales

  • Kémes-cikk-cover

Így kémleld ki a konkurenciád, és modellezd le, ami jól működik neki

Ha vállalkozol, versenyzel. Versenyzel a vevőkért, harcolsz a piacodért. Azonban nagy hiba lenne, ha lebecsülnéd az ellenfeleidet. Ők ugyanúgy fejlesztenek, ugyanúgy vágynak a sikerre, mint Te. Miközben a fókuszod a csatatéren

  • Lead magnet teszteles

Hogyan találhatod ki, hogy mi legyen a lead magneted, miközben még “előmelegített” követőket is szerzel?

Egy átütő erejű lead magnettel megtöbbszörözheted az értékesítési tölcséred hatékonyságát. Azonban szinte sosem sikerül elsőre eltalálni, hogy mi lesz az, ami a legjobban konvertál. Ebben persze sokat segít, ha ismered

Hogyan add el a könyvedet online? Útmutató a saját tapasztalataink alapján

Rendben, most már tudod, hogyan kezdj hozzá a könyvíráshoz, sőt, jó esetben már el is készítetted azt. Itt az ideje arra koncentrálnod, hogyan add el és hogyan építsd az újdonságodra akár

[BELÉPŐ TERMÉK GENERÁTOR] Mi legyen a belépő terméked?

Ez az anyag személyre szabott segítséget fog adni neked ahhoz, hogy kitaláld a vállalkozásodhoz legjobban passzoló belépő terméket, vagy belépő termékeket.

Hogyan kösd össze a blogod az értékesítési tölcsérrel?

Ha van már blogod, de sehogyan nem tudsz belőle bevételt csikarni, akkor ez az anyag neked szól! Ha még nincs blogod, de szeretnéd tudni mi teszi fel az értékesítési tölcséreidre

Egy élő optin oldal, 30% fölötti konverzióval

Az új könyvünk, az OVCS kapcsán elég sokat kísérleteztünk optin oldalakkal, hiszen az email listánk jelenleg még relatíve kicsi, így úgy akartuk eladni a könyvet, hogy közben email címeket is

Hogyan tervezd meg az Értékesítési Tölcséredet?

Kezdj itt: elmagyarázzuk és bemutatjuk neked részletes, élő példákon keresztül azt, hogy mi az az értékesítési tölcsér és miért kell ebben gondolkoznod.

Hogyan készítsd el az első “e-mail cím mágnesed”?

A lista építés egyik legfontosabb kelléke az az érték, amiért cserébe megadják neked az e-mail címüket a látogatók. Itt van a tökéletes lead magnet 9 jellemzője, csak le kell másolnod!

Hogyan tervezd meg az optin (feliratkozó) oldalad?

Megtanítunk e-mail címeket gyűjteni és listát építeni. Az optin oldal az értékesítési tölcsér “nyitó oldala”, így az egyik legfontosabb lépése, ezért különös figyelmet igényel.

Hogyan tervezd meg a belépő termékedet?

A belépő termékeddel (tripwire ajánlatoddal) fogunk az érdeklődőkből VÁSÁRLÓT csinálni, itt fognak először neked pénzt adni valamiért cserébe.

Hogyan tervezd meg a sales (értékesítési) oldalad?

Ebben a kivitelezési tervben végigvesszük az ellenállhatatlan értékesítési oldalak 12 áthághatatlan szabályát. Hagyj ki csak egyet, és nem lesz jó a sales oldalad!

Hogyan maximalizáld a profitodat?

Ebben a kivitelezési tervben részletesen bemutatunk neked mindent, ami ahhoz kell, hogy maximalizálni tudd az értékesítési tölcséredben rejlő profitot.

Szervezz nyílt napot és ömleni fognak az új vevők!

Ebben a videóban most egy olyan rendszeresen használható marketing eszközt fogok neked megtanítani, ami kifejezetten ÚJ VEVŐK szerzésére lesz majd jó.

Így állíts mézzel bekent csapdát, amibe beleragadnak a potenciális vásárlóid

Mik azok a landing oldalak és miért érdemes használnod őket a potenciális vásárlóid megszerzése. Mitől válik a landing oldal a célmegvalósítás legfőbb fegyverévé és mi a tökéletes landing oldal 14 jellemzője.

Hogyan válj VADIDEGENBŐL pár nap alatt szerethető figurává az új feliratkozóid szemében?

Ebben a videóban egy olyan egyszerűen és gyorsan kivitelezhető módszert fogok neked mutatni, amivel azonnal érzelmi kapcsolatot tudsz majd építeni a listádra feliratkozó emberekkel. És minél személyesebb a kapcsolatod az

Az ügyfél érték lépcső, ami finanszírozni tudja a működési költségeidet minden hónapban!

Nézd végig ezt a videót és duplázd meg a jelenlegi 1 db vásárlóra eső bevételedet. PLUSZ: nagy meglepi a videó végén, ami finanszírozni tudja a működési költségeidet minden hónapban!

Honlapkészítés marketing központú gondolkodásmóddal

Részletesen bemutatjuk neked azt, hogy mi milyen eszközökkel, szoftverekkel készítjük ÓRÁK alatt, saját kezűleg a honlapjainkat. Elengedhetetlen a gyors haladáshoz, nézd meg.

Az öngyilkos webshop esete – már akkor halálra volt ítélve mikor elindult

Lehet, hogy már akkor megástad a saját vállalkozásod sírját mikor webshopot indítottál? Mi az ami sokkal jobban ad el helyette és hogyan lehet a tiéd?

A “Zseniális Tolvaj módszer”, amivel ellopod a piac összes potenciális vevőjét

Hogyan lehetséges az, hogy a teljes piacról ELLOPD az összes potenciális, de még vásárlásra meg nem érett vevőt egy egyszerű stratégiával?

Kérdés-válasz optin oldal – 30%-os feliratkozási aránnyal

Hogyan tudsz olyan optin oldalt készíteni, ami teljesen hideg, Téged és a cégedet egyáltalán nem ismerő látogatók 30%-át feliratkoztatja a listádra?

Email címek 50% kedvezménnyel, a Facebook Lead ad segítségével

Releváns email címek nagy tételben, olcsón? Ez minden kisvállalkozó álma! Ebben a tananyagban egy igazán ütős hirdetési típus használatát tanulhatod meg, amely egyetlen célja, hogy jó áron szerezzen a számodra leadeket, vagyis érdeklődőket. Email

Küldj instant üzeneteket követőidnek az új tartalmaidról push notificationnel!

Futtattál már olyan hirdetést, ami 25%-os átkattintást hozott? Ilyen magas számokat eddig maximum email segítségével lehetett elérni, de minél több csatornán tudsz kommunikálni, annál több figyelmet tudsz magadra irányítani. A push notification egy új

Nehezen éred el a célközönséged? Kreatív célzási lehetőségek a Facebookon az „egyéni célközönségek” segítségével

Minden vállalkozásban fontos, hogy a lehető legpontosabban találd el a célcsoportod, de bizonyos iparágakban nem csak a pontosság, egyáltalán bármilyen célcsoport meghatározása is nehéz. Ha még nem használod ki a Facebook egyéni célközönségek teljes

Hogyan növeld a terméked látszólagos értékét, a vásárlói elégedettséget és a profitodat egy floridai óriáskerék sztorija nyomán?

Ebben a cikkben egy újabb nagyszerű floridai tapasztalatból csemegézzük ki azokat a tanulságokat, amiket neked is érdemes ellesned ha újabb lendületet akarsz adni a vállalkozásodnak.

Hogyan tervezz meg egy komplett Facebook kampányt, elejétől a végéig?

Egy jól beállított Facebook kampány friss vérrel pumpálja tele a pénzt nyomtató értékesítési tölcséred. Itt van egy segédlet, hogyan állítsd be jól!

A címsorok varázsa – így kapják fel Rád a fejüket

Manapság a legnagyobb kincs az emberek figyelme és egy erőteljes címsor kell hozzá, hogy átdöfd a bődületes reklámzajt ami elválaszt ettől a figyelemtől.

Hogyan állítsd be az AdWords hirdetéseidet?

Még nincs AdWords hirdetésed? Vagy már fut, de nem hoz eredményeket? Akkor erre a kivitelezési tervre van szükséged! AdWords = legértékesebb látogató.

10 db válogatott, különösen ötletes Facebook hirdetés

Ezen az oldalon összegyűjtöttünk számodra 10 db általunk használt és sikeres, vagy általunk ígéretesnek vélt Facebook hirdetés grafikát.

Hogyan és hol hirdess, hogy minél több vevőd legyen? Alapvető fontosságú anyag!

Mindent elmagyarázunk neked azzal kapcsolatban, hogy hol kell hirdetned ahhoz, hogy a lehető leghatékonyabb megtérülést láthasd!

Facebook Tévút – ezen jársz ha még nem kerested meg Facebookon az első 1 milliódat

A Facebookot egy mikrovállalkozó kettő, gyökeresen eltérő módon tudja használni, ebből az egyik egy rejtett pénztemető és csak a másik hoz  bevételt. Te melyik úton jársz?

Mit kell tudnod a Mobilgeddonról és mobilos látogató vásárlásról?

Mi az, amit tudnod kell a Mobilgeddonról és az igazi hátrányairól a büntetésen felül? +1 tipp a “mobilos látogató vásárlásról”, amivel 2 millió forintot kerestünk.

Hogyan láncold magadhoz a kósza látogatókat a főoldalad segítségével?

Az internet őskorában a weboldal egyet jelentett a főoldallal. Innen indultak a látogatók, ezért a főoldal rendkívül nagy hangsúlyt kapott a tervezés során. Mára ez megváltozott, és ha jól marketingezel, akkor az új látogatókat

Mire használd a chatbotokat?- 5 kreatív példa, és 3 stratégia kisvállalkozóknak!

Amióta a Facebook megnyitotta a kapukat a Messenger botok előtt, azóta egyre többen próbálkoznak egyedi fejlesztésű chatbotokkal növelni a vállalkozásuk értékesítését. Az biztos, hogy a chatobotoknak van helyük az online marketingben, de ahogy minden

Hogyan hozd létre az első Facebook Messenger botodat?

Egyre többet hallani a Facebook chatbotokról, melyek segítségével emberi beavatkozás nélkül folytathatsz beszélgetést a potenciális ügyfeleiddel. Ebben a tananyagban azt fogod megtanulni, hogy miként hozhatod létre az első Facebook chatbotodat.

Hogyan készíts profi videót? Mindent a videós utómunkáról. – 2. rész

Ez az anyag a videók készítéséről/ szerkesztéséről szóló sorozatunk 2. része. Itt megtudhatod, hogy hogyan használd az effekteket, hogyan módosíts utólag a videó színén, valamint megismerheted az úgynevezett keyframe-ek működését,

Hogyan készíts profi videót? Mindent a videós utómunkáról. – 1. rész

Ebből a Klubanyagból megtudhatod, hogy hogyan kattintgasd össze magadnak a videós tartalmaidat profi minőségben. Mutatunk néhány videó szerkesztési tippet, amiket például az USA TRIP vlognál is alkalmaztunk. Szó lesz többek között

Hogyan készíts teljesen automatikus ügyfélelégedettség mérő rendszert? [MEGVALÓSÍTÁS]

A vásárlóid véleménye az egyik legfontosabb a bizniszed számára, hiszen így tudod növelni a vásárlói élményt, továbbá így tudsz szert tenni értékes ügyfélvéleményekre, amik növelik a hitelességed és bizalmat keltenek a

Így szereztünk 721 db ajándék email címet és 114 db ajándék vásárlót, 5 perces popupokkal

Miként szereztünk ajándék feliratkozókat és vásárlókat mindössze egy rém egyszerű (és messze nem tökéletes) popuppal? Egyáltalán érdemes popupokkal próbálkoznod? Megmutatjuk, hogy miként szerezz ajándék feliratkozókat, és hogyan használd a popupokat úgy, hogy a látogatóid hálásak

Kedvezmény a legjobb Vevőknek automatikusan

Ha bizonyos vásárlóidat/ ügyfeleidet szeretnéd Te is kedvezményben részesíteni, és mindezt teljesen automatikusan, akkor ebben a cikkben megtalálód az ehhez szükséges információkat, beállítási segítséged.

Hogyan készítsd el saját kalkulátorod gyorsan és egyszerűen?

Ebben a cikkben lerántjuk a leplet a hölgyelőny.hu mikrobiznisz értékesítési oldalán lévő kalkulátorról és megmutatjuk lépésről lépésre, hogy mi hogyan csináltuk, így Te is könnyedén felhasználhatod a saját bizniszedben.

A gyönyörű weboldalak titkai: Te is készíthetsz profi dizájnt!

Egy weboldal megtervezéséhez nem kell művészi érzék, csak néhány alapvető szabályt kell betartani. Ne riasszon meg, ha nem voltál osztályelső művészeti tantárgyakból, a webdesign sokkal inkább hasonlít a legózáshoz, mint a rajzoláshoz, és bárki

Mérj mérnöki pontossággal minden csatornán, UTM paraméterekkel!

A legjobb építész is csak annyira tud pontosan mérni, amennyire precíz eszközöket használ. Hiába mondják, hogy online "minden mérhető", ez csak aban az esetben igaz, ha a megfelelő eszközöket, a megfelelő módon használod. Márpedig, ha

Hogyan tudod egy halál egyszerű tárgymező teszttel akár 7-szerezni az eredményeidet?

Az egyik leghatékonyabb kommunikációs eszköz amit vállalkozóként használhatsz ma az email. Egy kutatás szerint a marketingesek 89%-a úgy gondolja, hogy ez a cég elsőszámű ügyfélszerzési csatornája. Nem véletlen, hiszen a listádon vannak azok az

[LETÖLTHETŐ HTML FORRÁS] Hogyan készíts profi leadboxot SalesAutopilot-tal?

Ebben a cikkben segítek neked elkészíteni egy általunk is használt leadboxot, melyet a SalesAutopilot-ban hoztunk létre. Le tudod tölteni a forráskódját is, így könnyedén felhasználhatod majd a saját oldaladon.

Hogyan értékesíts videó segítségével?

Ebben a cikkben egy bő fél órás előadást nézhettek meg tőlem (Zsolttól), amiben arról lesz szó, hogyan váltunk “profi” videóssá, milyen buktatókon mentünk keresztül, és mik az igazán jó sales

Hogyan tett szert egy klubtagunk 14 nap alatt 1 millió forintos bevételre?

Ebben a videóban Gere Tamás mesél arról, hogyan építette fel a saját értékesítési rendszerét, ami 14 nap alatt 1 millió forintos bevételt hozott számára. A videóban Tamás arról is beszél,

Hogyan készíts profi grafikákat a termékedről?

Gyarkran kérdezitek tőlünk, hogy a tananyagaink, szolgáltatásaink dobozos és egyéb grafikáit melyik céggel készítjük. A válasz: senkivel, megcsináljuk magunk egy kis segítséggel 😉 És most mi segítünk neked, hogyan kezdj

  • Google Analytocs cover

Hogyan mérd az értékesítési tölcséreid konverzióit a Google Analytics segítségével? (Haladó szint)

Nem tudod, hogy milyen beállításokat lenne érdemes használnod, hogy végre PROFI MÓDON tudd mérni az értékesítési tölcséreidet? Ez az anyag 7 pontban foglalja össze mindazt, amit a Google Analyticsről tudnod

Sablonok, bővítmények fordítása

Mivel a magyar nem tartozik a “világnyelvek” közé, gyakran találjuk szembe magunkat azzal a problémával, hogy a használt bővítményeink, sablonjaink bizonyos elemei angol szöveggel jelennek meg. Nem is a WordPress-ről beszélnénk, ha nem lenne erre

Hogyan állítsd be a Google Tag Managert? (Kódok és szkriptek automatizálása egyszerűen)

Amikor elkezdesz online üzletet építeni, először a Facebook és Google Analytics kódokkal találkozol. Ezeket még viszonylag egyszerűen be tudod tenni a weboldaladba. Később azonban nem csak erre a két kódra lesz szükséged. Számos egyéb kód

Egyedi kódok beillesztése oldalak/bejegyzések head/body részébe

Gondolkoztál már azon, hogyan mérhetnél egyedileg bejegyzéseket/aloldalakat? Vagy hogyan varázsolhatnál egyéni kinézetet néhány elemednek csupán egyetlen aloldaladon? Legyen szó akár Hotjarrol, Analyticsről vagy CSS-ről, ebben a posztban megmutatjuk a megoldást!

Űrlapok, gyakran használt tartalmi blokkok beillesztése könnyedén

Rengeteget köszönhetünk a WordPress-nek, hiszen segítségével nem függünk többé programozók időbeosztásától. Azonban ha mégis szeretnénk kódsorokat használni, hajlamos a rendszer saját kardjába dőlni: darabokra esik az oldal, “elfelejtődik” a kódsor,

Avada telepítése aldomainre

Rengetegen kérdezitek tőlünk, hogyan használhatnátok az Avadát a jelenleg használt sablonotok mellett. Ha az éles működés előtt kipróbálnád, mit tud az Avada, vagy csak kizárólag sales oldalak belinkelésére használnád, akkor

Ha kattintgatással nem megy – Elemek testreszabása könnyedén

Ezernyi lehetőséget rejtenek az Avada beállításai, mégis előfordulhat, hogy az alternatívák közül egész egyszerűen pont az az opció hiányzik, amire neked szükséged van. Ebben a cikkben megmutatjuk, mit kell tenned,

7 tipp, amivel gyorsíthatsz a WordPress weboldaladon

Ha WordPress-t használsz, akkor ezt a kivitelezési tervet imádni fogod: a segítségével a FELÉRE (!) csökkentettük az oldalunk betöltődési sebességét. A gyorsabb oldalbetöltődés minden kutatás szerint magasabb online bevételt is

Így csináljuk: időzített tartalmak Timed Content plugin használatával

Néhányan biztosan gondolkoztak már azon, hogyan oldjuk meg az értékesítési oldalainkon azt, hogy a akció gombok kizárólag a videók azon részénél jelennek meg, amikor már az értékesítésről van szó. Színtiszta

Haladóknak: Avada elemek tetszőleges növelése, alakítása

Ha sokat agyaltál már azon, hogyan tehetnéd az XLarge-nál nagyobbá a gombodat, akkor ezt a bejegyzést szeretni fogod.

Hogyan kezdj neki a szakkönyved megírásának? Lépésről-lépésre útmutató Pető Bencétől

Azt mondják, hogy mindenkiben van egy könyv és ez rád is igaz, függetlenül az iparágadtól! Ez a kivitelezési terv arra fókuszál, hogy átlendítsen téged a könyvírás kezdeti nehézségein, méghozzá úgy, hogy

Így csináljuk: határidős ajánlatok Uji Countdownnal

Zárt Facebook csoportunkban gyakran kérdeztétek, milyen bővítményt használunk, amikor “lejárós” ajánlatokat teszünk közzé. Ebben a bejegyzésben felfedjük a “titkot”, ami egyúttal remek alternatívája az Avada néha döcögősen működő Counters Box

2 lépéses feliratkozás, gombra kattintás utáni popuppal – hogyan valósítsd meg ezt MailMasterben

Nagyon sok ügyfelünk kérdezte azt, hogy hogyan lehet megoldani azt, hogy egy optin oldal a gombokra kattintva egy popupban jelenik meg a feliratkozó űrlap. Eddig ehhez LeadPages előfizetésre volt szükséged,

Hogyan használd az Analyticset?

Ebben a kivitelezési tervben részletesen végigmegyünk az Analytics használatán: megmutatjuk a kezelőfelületnek a legfontosabb részleteit, illetőleg elmagyarázzuk, hogy hol van a helye a céged életében a szoftvernek.

Haladó MailMaster Upsell: Egyedi köszönő oldal lista / szegmensbe tartozás alapján

Ez egy haladó finomság, edzett MailMaster használóknak: a segítségével képes leszel mindenkinek teljesen egyedi upsell ajánlatot tenni, annak függvényében, hogy tagja-e egy bármilyen lista bármilyen szegmensének.

Hogyan valósítsd meg az értékesítési tölcséred a MailMaster / SalesAutopilot segítségével?

Ha már érted az online értékesítési tölcsérek lényegét, akkor könnyen előfordulhat, hogy már csak azt a szoftvert, eszközt keresed, amivel ezt megtudod valósítani teljes egészében. A MailMaster ebben lesz a

Hogyan készíts házilag vérprofi élő videót?

2015-ben a legjobban konvertáló értékesítési videók mind-mind ÉLŐ SZEREPLŐS videók voltak, tőlünk is nagyon sok ilyet láthattál. Ebben a kivitelezési tervben összeszedjük neked az összes gyakorlati tapasztalatunkat, amit eddig szereztünk

Minden, amit az online bankkártyás fizetés legmodernebb formájáról tudni érdemes

Neked is elérhetővé váltak az általunk is alkalmazott legmodernebb kártyás fizetési megoldások: on-site fizetés, rendszeres terhelés, 1 click upsell, 1 sign upsell, trial, 1 click pay….Űrhajó építése – nem csak

A Karácsonyi “ártippelős” kampányunk eredményei és tanulságai

A tavalyi, év végi karácsonyi ártippelős kampányunk eredményeiről és tanulságairól számolok be (Zsolt) ebben a cikkben. A 26 perces előadásomban kitérek többek között arra, hogy mi volt az alap koncepció,

Klubnyitási kampány eredményi és tanulságai

Ebben a cikkben egy 38 perces előadást láthatsz, amelyben bemutatom neked (András) az év eleji Klubnyitási kampány eredményeit és tanulságait, valamint szó lesz a videóban a felépítéséről is.

SalesAutopilot Kulcsrakész Rendszerek kampányának eredményei

Ebben a cikkben Rényi Zsolt előadását láthatod, melyben bemutatja a SalesAutopilot Kulcsrakész Rendszerek Minikampány felépítését, eredményeit és tanulságait. Zsolt érdekes kulisszainfókat is elárul a kampányról, ezét mindenképp érdemes megnézned az előadását!

HA NEKI SIKERÜLT… – Esettanulmány egy mezőgazdasági szektorban működő értékesítési tölcsérről

A Te bizniszed más? A Te iparágad nehezebb? Másoknak könnyű, de Te tényleg igazán különleges vagy? 🙂 Gondolkodsz rajta, hogy vajon neked működne-e az értékesítési tölcsér, mint modell? Kovács István,

Hogyan növeld a terméked látszólagos értékét, a vásárlói elégedettséget és a profitodat egy floridai óriáskerék sztorija nyomán?

Ebben a cikkben egy újabb nagyszerű floridai tapasztalatból csemegézzük ki azokat a tanulságokat, amiket neked is érdemes ellesned ha újabb lendületet akarsz adni a vállalkozásodnak.

Hogyan tett szert egy klubtagunk 14 nap alatt 1 millió forintos bevételre?

Ebben a videóban Gere Tamás mesél arról, hogyan építette fel a saját értékesítési rendszerét, ami 14 nap alatt 1 millió forintos bevételt hozott számára. A videóban Tamás arról is beszél,

“Bizonyítottan Működő Csábítási Technikák” könyv értékesítési tölcsérének elemzése

Ebben az anyagban Nicholas Victor “Bizonyítottan Működő Csábítási Technikák” című könyvének értékesítési tölcsérét elemezzük ki és ennek javítására teszünk javaslatokat.

Megvalósultpilótaálmok.hu elemzés és javaslatok

Ebben az anyagban Gere Tamás, megvalosultpilotaalmok.hu címen elérhető értékesítési rendszerét elemezzük ki és ennek javítására teszünk javaslatokat. Tamás a pont a start gomb lenyomása előtt egy nappal járt nálunk, már alig

Vízszámla.eu elemzés és javaslatok

Ebben az anyagban Benke Gábor, vízszámla.eu címen elérhető értékesítési rendszerét elemezzük ki és ennek javítására teszünk javaslatokat. Gábor már 78.608 Ft nyereséget termelt az oldalával most pedig ennek kulisszái mögé pillanthatsz

Élő értékesítési rendszerek elemzése 150+ percnyi brutál jó anyag

7 különböző biznisz, 7 különböző honlap / értékesítési tölcsér, amiből tanulni tudsz. Ráadásul mindegyikhez legalább 15-20 percnyi személyes elemzést csináltunk, úgyhogy ha ebből nem tudsz tanulni, akkor semmiből.

Bevételduplázó kuponos módszer (20M+ Ft bevétel) – esettanulmány

Nézd meg azt az esettanulmányt ami részletesen bemutatja azt a kuponos módszert ami megduplázta az eladásainkat és több milliós bevételt hozott.

Kellenek ezek az anyagok, csatlakozok!

Ezek a kivitelezési tervek azért roppant értékesek egy olyan mikrovállalkozónak mint TE, mert csináld magad, készre szerelt segítséget, sablonokat adnak az online eladásod gatyába rázásához. Dupla olyan gyorsan haladhatsz, töredékére csökkentve a bukdácsolást. Azt csinálhatod ami működik, ami elad online.

Neked nem kell a saját pénzeddel kísérletezned, mi már megtettük helyetted. Kulcsrakész ötletek és “lépésről-lépésre” útmutatók, amivel egy az egyben fel tudod építeni a tökéletes online vevőszerző rendszered számítástechnikai tudás nélkül!

A Katapult Klubtagság másik nagy előnye a tananyagokon túl, hogy egy 400+ fős zárt Facebook csoportban teheted fel kérdéseidet

Ez nem az a klasszikus szellemváros, ahol minden harmadik posztra érkezik hozzászólás. De nem is az a tipikus trollkocsma, mint a legtöbb hazai Facebook csoport, ahol szétoltják az ártatlan kérdezőt.

Nálunk alapelvek az alázat, szolgálatkészség és konstruktivitás, így legtöbbször perceken, vagy egy órán belül hasznos tanácsot kap aki segítséget kér. Az Online Katapult alapítói, Domán Zsolt és Szőke András személyesen válaszolnak, de gyakran kielőzik őket a többi segítőkész Klubtag.

Ebbe a Facebook csoportba élmény tartozni, hisz felér egy 0-24 órás mentoringgal, és motivációval. Ha valaha elakadtál a megvalósítással, akkor egy ilyen közösség támogatása hiányzott mögüled.

Nézd meg a videót, és kukkants bele a Katapult klub zárt Facebook csoportjába.

Ráadásként Klubtagként az alábbi grátisz kiváltságokat is megkapod:

1. Kielemezzük marketing-anyagaid!

Tudjuk mennyire kényelmetlen ha bizonytalanul kell elindítanod egy kampányt, kiküldened egy levelet, vagy feladnod egy hirdetést. Éppen ezért minden hónapban kiválasztunk egy Klubtagok által beküldött online marketing anyagot, és részletes elemzést teszünk róla közzé a zárt Facebook csoportban.

Ha szeretnéd, hogy a te online marketing anyagodat tegyük jobbá, csak írj nekünk egy emailt, vagy figyeld árgus szemekkel a csoportot, biztosan rengeteget fogsz tanulni a többiek példáiból is.

katapult-klub-vegso

2.Katapult Klubtalálkozó évente két alkalommal!

Évente kétszer rendezünk zártkörű Klubtalálkozót, ahová Klubtagként te is exkluzív meghívót nyersz. Ez egy 3-4 órás rendezvény, aminek kifejezett célja, hogy jobban megismerjük egymást, új dolgokat tanuljunk, együnk-igyunk, és jókat szórakozzunk.

A találkozót a legfrissebb online marketing kísérleteink tapasztalataival nyitjuk, majd az előadások után lemegyünk a hallba networkingelni.

Miközben csúszik a kávé, üdítő, kanapészendvics, lehetőséged nyílik személyesen tőlünk és a többi Klubtagtól kérdezni. Vidám hangulatban cserélnek gazdát a százezreket érő tanácsok és gyümölcsöző üzleti kapcsolatok telefonszámai…

Egy céged két dolog visz előre hosszú távon: a tudás és a kapcsolatok. Itt mindkettőt megkapod, a lehető legjobban szűrt minőségében. Csak a találkozók miatt megéri Klubtagnak lenni.

Nézd meg a legutóbbi Klubtalálkozó képeit:

Nézd meg, milyen a hangulat a Klubtalálkozókon:

kispipaHa szeretnél ott lenni a következő Klubtalálkozón 2017. szeptember 21-én (16:00-19:00), akkor a Klubhoz való csatlakozáskor, a regisztrációs űrlap alján találsz majd egy kis dobozt, benne pedig egy pipát. Ne felejtsd el bejelölni, hogy szeretnél eljönni! Már nem sok idő van a következő találkozóig, és csak akkor lesz garantált helyed, ha jelzed nekünk részvételi szándékodat!

3. 20% kedvezmény minden termékünk árából!

Klubtagként automatikusan törzsvásárlónkká válsz. Minden további (nem Klubban publikált) tananyagunkat 20% kedvezménnyel szerezheted be és olcsóbban látogathatod az élő rendezvényeinket is.

Ha egy évben eljössz egy konferenciánkra és beszerzed egy másik tananyagunkat is, akkor már INGYEN volt az évi Klubtagságod, a kedvezmények miatt

Ráadásul ez az egész kedvezmény-rendszer halál kényelmes. A 20%-os kiváltságod minden vásárláskor, automatikusan aktiválódik. Elégséges a Klubhoz regisztrált email címed használnod az új vásárláskor, és a rendszerünk máris a csökkentett összeggel fogja terhelni a kártyád

katapult-klub-kedvezmeny-badge-logo

Én is Klubtag akarok lenni, hogy jól járjak!

Megnöveljük online bevételeidet

“Minket nem érdekel mit tanítanak marketingről az egyetemen. Eladni képes módszereket, rendszereket keresünk és tesztelünk. Imádunk eladni online és imádunk erről őszintén, közérthetően beszélni Neked.”

Szőke András és Domán Zsolt
az Online Katapult társalapítói

Miért hisszük, hogy pont nálunk kéne online marketinget tanulnod?

Több éves vállalkozói tapasztalatunknak hála, olyan gyakorlatiasan adjuk át neked tudásunkat, ahogyan mi is szerettük volna megkapni annak idején… Közel 10.000 fős követőtáborunk, 100 fős prémium konferenciáink, 2 bestseller könyvünk és persze a közel 500 Katapult Klubtag rá a garancia, hogy működik amit tanítunk.

Kollár Anna – kollarannacoach.hu

“Lehet, hogy lemásolják majd őket pár hónap múlva, de most ezzel lehet villantani a piacon és most csak náluk érhető el ez a tudás!”

Lakatos Zsuzsanna

“Alapvetően egy jó hangulatú közösségbe sikerült csöppenni, én most lettem Klubtag, és örülök, hogy itt vagyok :)”

Vavrek balázs – marketingszoveg.com

“Nem csak a nagy beszéd, meg a brandépítés zajlik… hanem felépül valami.”

Mészáros Róbert – brandbirds.hu

“Érdekes, őszinte előadások… és egy jó közösség, ahova jó jönni: pozitív, lelkes vállalkozók.”

A Katapult Klub nem csak szimplán bevételt növel, hanem vállalkozói életeket tesz jobbá…

Katt a videóra és hallgasd meg Csont Attila sztoriját!

  • 00:00 – 02:37 Hogyan jut egy vállalkozó addig, hogy a Sparba készüljön árufeltöltőnek?

  • 02:50 – 03:40 Az áttörési pont, mikor Attila rájött, hogy bármire képes lehet

  • 03:40 – 05:09 Katapult Klub szerepe a drámai életfordulatban

  • 05:09 – 07:20 Milyen az élet sikeres vállalkozóként? (milliós hobbival)

  • 07:20 – 9:22 Kinek ajánlja Attila  a Katapult Klubot és miért?

Katt a videóra és hallgasd meg Gere Tomi sztoriját!

  • 00:00 – 02:30 Egy pilóta vállalkozói nehézségei

  • 02:30 – 07:40 Egy Nyugat-Európában egyedülálló, segítő közösség és szakmával felérő tudás

  • 07:48 – 09:30 A Katapult Klub nagy előnye és példa a támogatásra

  • 09:30 – 11:30 “Ne mondja meg senki, hogy mikor, hogyan dolgozok”

A Klub most júliusban ünnepli 2 éves születésnapját, így ez egy emlékezetes alkalom arra, hogy csatlakozz hozzánk

Pillants bele hogyan indult ez az egész 2015-ben…

A jobboldali 2 perces videót még 2015 nyarán készítettük, a Katapult Klub indulásakor. Ezzel a videóval lasszóztuk magunkhoz az első Klubtagokat, akik közül sokan még ma is velünk vannak.

Megmosolyogtató, hogy mennyivel fiatalabbak voltunk akkor, de ez a videó még ma is annyi tüzet, lendületet hordoz magában, hogy képtelenek voltunk betenni a fiókba 🙂

Oké, most, hogy már TE IS eldöntötted Klubtaggá akarsz válni, csak 2 kérdés maradt hátra: hogyan és milyen díjon tudsz csatlakozni?

Így jön ki a Katapult Klub havidíja
  • A Klub tananyagai a több éves vállalkozói tapasztalataink alapján készültek, tucatnyi iparág tesztjei alapján. Ezidő alatt 100 millió forint feletti nettó bevételt termeltünk magunknak, többszáz órát foglalkoztunk fejenként online marketinggel és csak Facebookon többmillió forintot hirdettünk el.

  • Ha egyesével, külön értékesítenénk a Klub anyagait, szemrebbenés nélkül elkérnék darabjáért nettó 6.000 forintot, és vinnék őket, mint a cukrot. A 77 db anyag felszorozva ezzel az árral, 462.000 forintnyi értéket képvisel.

  • Nálunk egy 4 órás személyes konzultáció 300.000 Ft + ÁFÁ-ba kerül. A Katapult Klub keretében viszont külön konzultációs díj nélkül válaszoljuk meg kérdéseidet a zárt Facebook csoportban. (Rajtunk kívül pedig másik 400 vállalkozó segít neked, akikkel gyümölcsöző kapcsolatokat is építhetsz.)

  • Ha ezt mind latba veszed, kijön, hogy több 100.000 forintnyi segítséget kapsz a Klubbal, de ami a leginkább megdöbbentő, hogy ennek töredékéért, havi 7.990 Ft + ÁFA áron már Klubtaggá válhatsz. Gyakorlatilag egyetlen tananyag áráért kapsz meg most 77-et,  + a Facebook tagságot, + a havi elemzéseket, + a Klubtatálkozó meghívókat, + a 20% kedvezményt

  • A Klub anyagai pedig havonta legalább 2 új kivitelezési tervvel bővülnek, így amellett, hogy nonstop kérdezhetsz tőlünk, a tudásbázisod is folyamatosan hízni fog Klubtagként. Te kiszámítható bevételt biztosítasz nekünk a jelképes előfizetési díjjal, mi pedig masszív támogatást adunk neked a haladáshoz. Így lesz ez az egész win-win.

RÁADÁSUL HA AZ ÉVES ELŐFIZETÉST VÁLASZTOD…

25%-AL OLCSÓBBAN LEHETSZ KLUBTAG, ÉS AJÁNDÉKBA KAPOD A 9.990 FT ÉRTÉKŰ FACEBOOK HIRDETÉSEK CSÚCSRA JÁRATVA TANANYAGUNKAT IS!

Miket tartalmaz ez a tananyagunk?

  • Mit, és hol hirdess a Facebookon?

    Számítógép vagy mobil? Hírfolyam vagy oldalsáv? Ha tudod, hogy hol, milyen üzenetek működnek jobban, máris töredékére csökkentheted a hirdetési költséged. 

  • Mitől lesz ELLENÁLHATATLAN a hirdetésed?

    Megtanulhatod, hogyan kell Facebookon olyan hirdetést készíteni, amely megjelenése megragadja az olvasó figyelmét, szövege pedig meggyőzi, hogy első látásra bizalmat szavazzon neki.

  • Kreatív bank: minták, minták minták…

    Nem akarunk halálra untatni a száraz elméletekkel. Helyette inkább működő, tesztelt hirdetéseket mutatunk, és segítünk, hogy mit kell alkalmaznod ezekből neked, hogy elsőre is igazán hatékony Facebook kampányt csinálj.

  • Így kezeld a hirdetésed!

    Nem elég, ha tudod, hogyan kell jó Facebook hirdetéseket készíteni, azok kezelése egy külön tapasztalat. Ebből a tananyagból megtanulhatod, mikor érdemes elindítanod és leaállítanod a Facebook hirdetéseid.

csúcsramockup_kicsi

fbcs-helyett-ingyen

Ez a tananyagunk nyilvánosan nem elérhető, csak a Klubtagok tudnak hozzájutni.

Válaszd ki a számodra szimpatikus előfizetést!

Már csak ennyi időd van csatlakozni:

Havi előfizetés


  • 77 db tananyaghoz kapsz azonnali hozzáférést

  • Minden hónapban újabb 2 tananyaggal lepünk meg

  • Havonta kielemzünk egy beküldött marketing-anyagot

  • Felveszünk a 400+ fős zárt Facebook csoportba

  • Meghívunk az évi 2 db Klubtalálkozóra

  • Minden további tananyagunkra 20% kedvezményt adunk

7.990 Ft + ÁFA / hó

Havi befizetéssel

Ezt választom!

Éves előfizetés 24-szazalek-sporolas-badge


  • 77 db tananyaghoz kapsz azonnali hozzáférést

  • Minden hónapban újabb 2 tananyaggal lepünk meg

  • Havonta kielemzünk egy beküldött marketing-anyagot

  • Felveszünk a 400+ fős zárt Facebook csoportba

  • Meghívunk az évi 2 db Klubtalálkozóra

  • Minden további tananyagunkra 20% kedvezményt adunk
  • AJÁNDÉKBA adjuk a Facebook Hirdetések Csúcsra járatva tananyagot

5.825 Ft + ÁFA / hó

Éves befizetéssel (69.990 Ft + Áfa)

Ezt választom!

A KATAPULT KLUB AZ INTERNETBŐL VIDÁMAN MEGÉLŐ MIKROVÁLLALKOZÓK KÖZÖSSÉGE

400-katapult-klubtag

  • Sok millió forintot költöttünk tesztelésre

    A Klubban található anyagok és esettanulmányok felfedik azokat a működő módszereket, amiket mi a saját pénztárcánkból tapasztaltunk ki, hogy Neked ne kelljen.

  • Több mint 300 órát töltöttünk írással

    Ha olvastad a könyvünket tudod, hogy nagyon gyakorlat orientáltak vagyunk. Ez igaz a klub anyagokra is. Nem csak érdekesek, de AZONNAL MEG TUDOD VALÓSÍTANI őket.

  • Csak működő, pénztermelő megoldások

    Minden egyes tananyagunk elolvasása egy lépéssel közelebb juttat ahhoz, hogy több pénzt keress az interenten. A Klub belsejében található anyagok értéke a megfelelő kezekbe kerülve felbecsülhetetlen.

  • Konkrét, megvalósítható kivitelezési tervek

    Ha eleged van abból, hogy sokat tanulsz, de keveset valósítasz meg belőle, akkor jó helyen jársz. Nem csak azt mondjuk meg, hogy mit kell tenned, de lépésről lépésre leírjuk azt is, hogyan tudod ezt Te, saját kezűleg kivitelezni. 

A KATAPULT KLUBTAGSÁGOD CSAK BANKKÁRTYÁVAL TUDOD KIFIZETNI ÉS EZ AZÉRT JÓ MERT…

  • Kényelmes részletfizetés
    Nem kötelező 1 éves tagságot váltanod, fizetheted automatikusan a bankkártyádról havonta a tagdíjat, így nem kell egy összegben fizetned.

  • ADDIG FOLYTATOD, ameddig akarod
    Nincsen semmilyen kötelezettséged, csak írsz egy emailt nekünk és már meg is szűnt a tagságod.
  • Pénzt takarítasz meg
    Az automata bankkártyás fizetési megoldással lényegesen kevesebb adminisztrációs költségünk van, így ez nem terhelődik feleslegesen Rád.
  • BIZTONSÁGOS
  • GAZDASÁGOS
  • KOMFORTOS

 A Katapult Klubban folyamatosan megkapod azokat az ötleteket, eszközöket, módszereket, amik 2017-ben a legtöbb pénzt fogják hozni Neked online!

MINDEN KÉRDÉSED MEGVÁLASZOLTUK

A lenti kérdések szinte mindent tisztáznak a klubbal kapcsolatban.
Ha már csak az jár a fejedben, hogy: “Hogyan tudok klubtaggá válni?” akkor görgess az oldal legaljára.

A Katapult Klub anyagai 100%-ban digitálisak. Klubtagságod igénylése után megkapod a hozzáférési adataidat, mellyel egy online felületen tudsz belépni fiókodba. Ebben a fiókban fogod látni az aktuális havi és korábbi havi Katapult Klub anyagaidat.

A Katapult Klub havi két új anyagát minden hónap elején és végén fogod tőlünk megkapni. Mindig, amikor publikálásra kerül az új Klubanyag, megosztjuk azt a zárt Facebook csoportban is. A Katapult Klubba belépve, egy online felületen fogod látni az adott havi és a korábbi hónapok anyagait is egyaránt.

A Katapult Klub havidíját kizárólag bankkártyával tudod kifizetni. Ezen megoldás a lehető legkényelmesebb számodra, hisz amennyiben szimpatikusnak találod havi anyagainkat, az esetben a havidíjat kényelmesen, automatikusan le tudjuk tőled vonni havonta. Természetesen a tagságodat bármikor könnyedén le is mondhatod, ekkor nem terheljük tovább a kártyádat. Bankkártya adataidat nem Mi tároljuk, így nem is ismerjük azokat. A fizetésért a PayPal cége, a Braintree felel. A bankkártyás fizetés biztonságáról ide kattintva tudsz megnézni egy videót.
A csatlakozásod utáni első terheléstől számított 30 naponta fogjuk automatikusan levonni a bankkártyádról a pénzt minden hónapban.

A Klubtagságod díja fix, minden hónapban 7.990 Ft + Áfa,  vagy évente 69.990 Ft + Áfa, nincs semmi rejtett költség, hűségnyilatkozat, vagy bármi más. Ez egy nagyon egyszerű modell.

Ameddig Klubtag vagy nálunk, az idő alatt folyamatosan, a Klubtagságod központjából fogod elérni az aktuális havi és a korábbi hónapok Katapult Klub anyagait. Tehát a Klubtagságod ideje alatt kapott anyagokat, folyamatosan, korlátozás nélkül el tudod érni, beleértve a korábbi hónapok anyagait is.
A Katapult Klub anyagait mindig úgy készítettük el, hogy az a leghatékonyabb haladást tegye lehetővé számodra. Vannak olyan anyagok, amik élő videósak, vannak képernyővideós oktató anyagok és vannak szöveges, képes anyagok is. Mindig az volt az első számú szempont, hogy a legkönnyebben megtanuld, amit tanítani akarunk számodra.
A Katapult Klub havi anyagait mi, azaz Szőke András és Domán Zsolt állítjuk össze, saját online értékesítési tapasztalatainkat, tudásunkat és ötleteinket felhasználva. Tervezzük minél több online értékesítési sikerrel rendelkező hazai vállalkozó meghívását is, így az ő vendéganyagaikkal is találkozhatsz hamarosan.
Minden hónapban a havidíja 30 napos fordulópontján kerül terhelésre a kártyád és kerül levonásra az adott hónap havidíja. Erről a befizetésről automatikusan kiállítódik egy számla, amit a tanulói fiókodba belépve fogsz majd elérni.
Természetesen mindent meg fogunk tenni annak érdekében, hogy elégedett legyél anyagainkkal, azonban ha mégis le szeretnéd mondani klubtagságod, az esetben bármikor kötetlenül megteheted. Ilyenkor elégséges ha írsz nekünk egy e-mailt a hello@onlinekatapult.hu e-mail címre és mi 1 napon belül töröljük a klubtagságodat. Ekkor a korábbi anyagokhoz sem fogsz többé hozzáférni.

Ha bármi egyéb kérdésed felmerül, ami visszatartana attól, hogy csatlakozz a Katapult Klubhoz, írj nekünk bátran a hello@onlinekatapult.hu email címre.

Nem kérdés, csatlakozok a klubhoz!