Mi az, amit rajtunk kívül senki más nem tanít meg neked, avagy…

A 13 iparágban tesztelt ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZER tervrajza, ami hónapról hónapra egyre több profitot tesz a zsebedbe (és teljesen automatizálható)

Akár most kezded az online vállalkozásod, akár már van tapasztalatod, ennek az oldalnak az elolvasásával egy új fejezetet nyithatsz a vállalkozásod történetében.

Amit most fogsz olvasni, örökre megváltoztathatja a saját- és a vállalkozásod anyagi helyzetét.

Azt a módszert fogjuk megmutatni Neked, amivel kis és nagy cégek itthon és külföldön egyaránt vagyonokat keresnek.

Olyan cégek nőttek ÓRIÁSSÁ ennek a stratégiának köszönhetően, mint az Amazon, a McDonald’s, vagy a Google.

Ha megérted a zseniális stratégiájuknak a titkát, a Te legnagyobb problémád is az lesz, hogy miként növekedj olyan ütemben, ahogy a vevőid elvárják.

Azért merjük ezt így kijelenteni, mert mi magunk is 13 iparágban teszteltük elsöprő sikerrel, és a semmiből húztunk fel vállalkozásokat tőke, vagy bennfentes ismeretség nélkül.

(Ezt nem csak úgy mondjuk, konkrét adatokat fogunk mutatni!)

A legtöbb marketing tanácsadó csak morzsákat szór eléd, hogy apró lépésekben adja el Neked az információkat. Itt és most, láthatod a TELJES KÉPET, és mindezt ingyen odaadjuk Neked.

Miután végigolvasod ezt az oldalt, rá fogsz jönni, hogy miért nem jöttek eddig azok az eredmények, amik igazi áttörést jelentettek volna az önmegvalósításod felé.

Készen állsz?

A masszív online bevétel kulcsa A RENDSZERBEN van

A rendszer titka az ÜGYFÉLÉRTÉK maximalizálásban van.

Jay Abraham amerikai üzletember és közgazdász szerint egy cég növekedésének mindössze 3 lehetséges módja van:

  1. Szerezz több ügyfelet, adj el minél több érdeklődőnek (Új ügyfelek)
  2. Növeld az egy ügyfélre eső bevételed, vedd rá őket, hogy többet vegyenek (Kosárérték)
  3. Adj el gyakrabban nekik, csalogasd vissza őket, hogy újra vásároljanak (Gyakoriság)

A vállalkozásod bevétele tehát a következőképpen alakul:

Bevétel = Új ügyfelek X Kosárérték X Gyakoriság

Olvass tovább, és lépésről lépésre megmutatjuk, hogyan tudod ezt az elvet a GYAKORLATBAN is alkalmazni online.

Előtte azonban néhány mondatban bemutatom, hogy kik vagyunk mi, és miért gondoljuk, hogy valami FORRADALMIAN ÚJAT tudunk mutatni Neked.

Kik vagyunk mi, és miért válnak gyémánttá az itt töltött perceid?

Mi nem elméletből, hanem gyakorlatból tudjuk azt, amit itt Neked tanítunk. Mi is vállalkozók vagyunk. Tojáshéjjal a fenekünkön kezdtük és irgalmatlan sebességgel álltunk rá a növekedési pályára.

Nézd, ez az egyik újabb kampányunk eredménye:

Avada-kampany-bevetel

Hála annak az észjárásnak, amit rögtön bemutatok Neked, alig költöttünk hirdetésre. A meglévő listánk elegendő volt ahhoz, hogy ezt a bevételt pusztán e-mailek segítségével kitermeljük.

Ez volt a teljes hirdetési költségünk:

Facebook költség AVADA

De ne gondold, hogy minden vállalkozásunk esetében ilyen potom összegeket hirdetünk el.

Azért tudunk, és merünk Neked online marketingről beszélni, mert van tapasztalatunk benne. A saját bőrünkün tapasztaltuk ki, hogy mi az ami működik itthon, és mi az ami nem.

Egy korábbi kampányunk hirdetési költsége:

Fizikalis-kampany-koltseg

Ennek a kampánynak az eredményét pedig ezen az ábrán láthatod:

Fizikalis-kampany

Mi sem úgy születtünk, hogy a kisujjunkban volt minden…

Mi is tapasztalatlanul, nulla pénzzel kezdtük. Első próbálkozásaink csak tanulságokat termeltek, pénzt alig.

Mindent úgy csináltunk, ahogy a nagy marketing guruk tanítják. Mégsem jött a várva várt siker.

  1. Listát építettünk, hiszen a feliratkozóknak ingyen tudtunk kommunikálni
  2. Figyelemfelkeltő hirdetéseket, és ütős sales szövegeket írtunk
  3. Pozícionáltuk magunkat, és különleges ajánlatot adunk, tuti garanciával

Mégis, hiányzott nekünk az, amit most szeretnénk megmutatni Neked.

Összesen 5 lépésre lesz szükséged amit ha jól rendezel egymás után, varázslatosan fog működni az online értékesítő rendszered – Az első lépés az, hogy..

1. AZONNAL Dobd ki a weblapod, ha pénzt akarsz keresni! Neked értékesítési tölcsérekre van szükséged!

A hagyományos online marketing modellben látogatókat irányítasz a weboldaldra, ahol azt várod, hogy vásároljanak, vagy adjanak le érdeklődést a szolgáltatásod iránt.

  Ne a hagyományos honlapokban gondolkodj, mert a nagy pénzeket az asztalon hagyod!  

Ha kicsit már értesz az online marketinghez, akkor bizonyára tudod, hogy ezeket a látogatókat, egy külön erre dedikált landing oldalra érdemes irányítanod, nem pedig a főoldaladra.

A landing oldal egy olyan weboldal, aminek egyetlen célja van: rávenni az olvasót, hogy tegye meg a következő lépést. Például vásároljon.

De egy tökéletes landing oldal is csak a látogatók 1-2%-át tudja meggyőzni a vásárlásról. És ez már tényleg a plafon!

És mi van a maradék 98%-kal? Elmennek… Esetleg utánuk nyúlsz remarketing hirdetésekkel, vagy ha szerencséd van, néhány feliratkozik a hírleveledre.

De a megtérülésed?

BORZALMAS.

Ezzel a módszerrel a vállalkozásod csak döcögni fog, ahelyett, hogy lekörözné a konkurenseket 

Az értékesítési tölcsér nem más, mint egy előre megterezett folyamat, amely a vadidegen látogatódból hiperaktív törzsvásárlót gyárt.

Először is egészítsük ki az ábrát egy nulladik lépéssel. Ez az ügyfélmágnes, avagy lead magnet.

2. Készítsd el a saját LEAD MAGNETED, és fogd meg a látogatóid 20-40%-át!

Miért vásárolnak az emberek?

Mindenkit csak saját maga – a saját problémája és a saját célja – érdekel. Kutyát nem érdekli az ajánlatod, ha az nem oldja meg a LÁTOGATÓD PROBLÉMÁJÁT.

A potenciális vásárlóid fejében tehát van valahol egy problématudat. Mivel Te jobban értesz a saját piacodhoz, mint a vásárlóid, ezért tudsz adni nekik olyan ingyenes információt, ami számukra MAGAS ÉRTÉKET KÉPVISEL.

Ha ez az információ elég értékes, akkor az emberek hajlandóak megadni ezért az információért az e-mail címüket.

Ez az ingyenes információ lehet egy:

  1. Kvíz, teszt
  2. Videó
  3. Csekklista
  4. Felmérés
  5. Szolgáltatás, tanácsadás
  6. Próba
  7. Kupon
  8. Árlista
  9. Rövid útmutató (pdf)

A lényeg, hogy kellően SPECIFIKUS legyen a célpiacod számára. Az általános dolgok nem működnek.

Ha például virágokat árulsz, nem jó lead magnet egy e-book, aminek a címe, hogy „Hogyan neveljünk szép virágokat?”

Ennél SOKKAL KÉZZEL FOGHATÓBB, sokkal specifikusabb problémára kell megoldást kínálnod. Páldául:

„13 szobanövény, amelyek a legsötétebb lakásban is boldogan megélnek, sőt még virágot is képesek hozni.”

Azok, akik sötét lakásban laknak, és minden növényük heteken belül meghal, biztosan kérni fogják ezt az ingyenes segítséget. Ehhez ismerned kell a vevőid aktuális, leginkább szívbe markoló problémáit.

Egy átlagos lead magnettel az emberek 30%-a adja meg az e-mail címét az ingyenes tartalmadért, egy szuper ajánlattal pedig akár 40% is!

Ekkor hogyan módosul az ábránk?

Egy jó lead magnettel a látogatóid közel felét AZONNAL megfoghatod 

Lead-funnel-step2

A látogatóid 20-40%-a megadja az e-mail címét, melyért cserébe elküldöd számára a hasznos információt. Ez egyrészt számára INGYENES ÉRTÉK, ami miatt azonnal megkedvel téged, másrészt pedig innentől kezdve bármikor el tudod érni őt e-mailen keresztül.

Mi NEM lead magnet, és milyen egy ellenállhatatlan csali?

Hogy könnyebb legyen megérteni, hogy mi a különbség egy e-mail cím bekérő mező és egy lead magnet között, nézzünk meg néhány valós példát.

Először is kezdjük azzal, hogy MI NEM LEAD MAGNET?

A Danubius Hotels weboldalán található egy hírlevél feliratkozás. Az ehhez hasonló hírlevelekre lehet, hogy 2000 látogatóból lesz 1, aki feliratkozik, de ez sehol sincs ahhoz képest, amit egy vonzó lead magnettel elérhetnél.

Danubius-hotels

AFreyaszalon.hu még inkább építkezik a hírlevél feliratkozókra. Ez a pop-up rögtön az oldalra érkezéskor felugrik, vagyis minden látoga találkozik vele. A feliratkozás azonban látszólag semmilyen haszonnal nem jár. Az akciókról való értesítő nem számít lead magnetnek.

Freya

A lead magnet célja, hogy MINÉL TÖBB látogató megadja az elérhetőségét. Ezt úgy tudod elérni, ha konkrét, magas értékű anyagot adsz az e-mail címért cserébe. A legjobb, ha olyan értéket adsz, amiért akár fizetnének is a potenciális vásárlóid, mégis neked nem kerül pénzbe.

Nézzük a jó példákat…

A HBO GO célközönsége például mit akarhat? Nyilván filmeket nézni. Mielőtt azonban előfizetnél egy olyan szolgáltatásra, amelyik segítségével a mobilodon is nézhetnéd a filmeket, nyilván jó lenne kipróbálni a gyakorlatban is.

Erre nem is lehetne jobb megoldást adni, mint egy 30 napos ingyenes kupont:

Aki kéri ezt a kupont az nyilván célcsoport, hiszen:

  1. Szokott filmeket nézni
  2. Ott van az HBO honlapján, tehát ismeri a szolgáltatást
  3. Van valamilyen eszköze, amin használni tudja

Ha tehát azoknak küldenek leveleket a 30 nap közben és után, akik kérték ezt a kupont, biztosan sok esetben nyitott fülekre talál a mondanivalójuk.

Egy saját lead magnetünk volt például ez az esettanulmány videó, amelyben megmutattuk, hogy miként termeltünk 23 millió forintot 99 nap alatt az egyik értékesítési tölcsérünkkel.

esettan1

A célpiacunkat alapvetően érdeklik az esettaulmányok, ezért számukra igen értékes egy ilyen videó. A videóban egyébként valóban hasznos tartalmat adtunk, amiért máshol akár pénzt is elkértek volna. Így ez a tapasztalat egy e-mail címért cserébe win-win szituáció.

Ha érdekel részletesen, mitől fog tömeges feliratkozásokat generálni egy email cím mágnes, akkor nézd meg ezt a könyvünk egy apró szeletéből készült videót:

A legjobb az egészben, hogy NEM KELL lemondanod az azonnali értékesítésről!

Miért? Mert a lead magnet köszönő oldala azonnal az ajánlatodra vihet.

Így azok, akiket érdekel a téma, ugyanúgy rögtön meg tudják vásárolni a terméked. Akiknek pedig annyit sem ért az egész, hogy az e-mail címüket megadják, egyébként sem vettek volna semmit.

De ne állj meg itt! Az igazi áttörést a belépő termék koncepciója fogja jelenteni.

3. Adj egy “hülyének is megéri” belépő termék ajánlatot!

Egészítsük ki az előző ábrát úgy, hogy egy úgynevezett „Belépő terméket” teszünk a valódi ajánlatod elé. Ez a belépő termék egy nagyon könnyen elfogadható, rendkívül kedvező ajánlat.

Lead-funnel-step3

Célja nem a profitszerzés, mindössze az, hogy bizalmat ébresszen és VÁSÁRLÓVÁ tegye a látogatót.

A belépő termék segítségével több vásárlód lehet, akiknek utána hétszer könnyebben adhatsz el!  

A Bain & Company kutatása alapján 6-7-szer olcsóbb egy meglévő ügyfélnek újra eladni, mint egy teljesen új ügyfelet szerezni. Az eMarketer kutatása szerint ez a szám inkább 5 és 10 között van!

McKinsey pedig azt találta, hogy a korábbi ügyfelek átlagosan több mint kétszer akkora értékben vásárolnak, mint az új ügyfelek.

A cél tehát a bizalom kiépítése egy olyan ajánlat létrehozásával, amely alacsony belépési küszöböt jelent, és minél hamarabb vásárlóvá konvertálja a látogatót.

Nekünk ilyen belépő termékünk az „Online Vevőszerzés Csúcsra Járatva” könyvünk, ami példákkal illusztrálva tanítja meg, hogyan tudsz Te is létrehozni ilyen HATÉKONY RENDSZEREKET.

A könyv, ami megtanít az ÚJ modell szerint akár teljesen ingyen vevőt szerezni és megmutatja hogyan alakítsd a honlapod egy automatizált vevőszerző gépezetté

  • 13 iparágban tesztelve itthon
  • “Agyad eldobod” kategóriájú, rengeteg példa
  • 5 db kivitelezési terv, 241 oldalon szájbarágva
Megrendelés

*Most ingyenes házhozszállítással!

Ha valakit érdekel az online vevőszerzés, és gyorsan akar sikereket elérni, biztosan megér neki pár ezer forintot ez a rengeteg tapasztalat.

Aki először vásárol, azonnal rájön, hogy VALÓBAN HATALMAS ÉRTÉKET kap. Emiatt aztán szívesen halad tovább, hogy megvegye a drágább termékeket is.

De, hogy külföldi példát is mutassak, nézd meg a következő ajánlatot. Ezt egy Handy nevű amerikai cég készítette az új ügyfeleinek:

screenshot-adespresso.com 2016-07-13 14-29-16

Két órás takarításért amerikában nagyon méltányos ez a 19 dolláros ár. A célja az ajánlatnak nem az, hogy azonnali megtérülést hozzon, hanem az, hogy megtörténjen az első kapcsolatfelvétel az ügyféllel. Ha elégedett, valósznűleg kérni fogja a szolgáltatást magasabb áron is.

A belépő termék ajánlatod annyira kedvező kell legyen, hogy jóformán semmit ne keress rajta.

„Nem keresek pénzt rajta?? De hát ez lenne a cél, nem?” – Gondolhatnád, és jogos. De…

…jelenleg a cél mindössze az, hogy a hideg látogatód vásárlóvá váljon, és megismerjen Téged.

Itt még nem akarunk bankot robbantani. 

Először flörtölünk az ügyféllel, randira hívjuk, és csak később kérjük meg a kezét 😉

Egy jó belépő termék ajánlattal a konverziód rögtön 10-20%-ra emelkedhet, melyet a köszönő oldal helyett azonnal követhet is a normál termék ajánlatod.

Nem mellesleg az első vásárláskor már rögtön meg is szerzed az ügyfeled címét és telefonszámát is!

Hirtelen több csatornán tudod elérni, hogy visszatereld a normál ajánlatodra, ha kilépne a tölcsérből!

Ez önmagában kétszeresére emeli a teljes értékesítési rendszer konverzióját. A jól átgondolt levelek hatására többen vásárolnak, mint korábban csak a landing oldalon.

És még mindig nincs vége: a profitodat SZÓ SZERINT MEGDUPLÁZHATOD, ha alkalmazod a következő technikát.

4. Sültkrumplit kérsz hozzá? Avagy: legyen egy ellenállhatatlan upsell ajánlatod!

Ha egy látogató megveszi a normál terméked, az azt jelenti, hogy érdekli amit eladsz. Ő A LEHETŐ LEGFORRÓBB ÜGYFELED. Vásárlás során az agyban dopamin szabadul fel, mely hatására késztetést érzünk, hogy még többet vásároljunk.

Aki egyszer kinyitja a pénztárcáját, utána sokkal könnyebben vásárol újra!

Éppen ezért NEM SZABAD MEGÁLLNOD, amíg az ügyfeled vásárolni akar.

Márpedig az ügyfeleid 10-20%-a hajlandó lenne több pénzt is adni, ha cserébe még több értéket kapna.

Jobbat akar, luxusabbat akar, vagy hajlandó többet venni egy nagyobb kedvezményért.

Lead-funnel-step4

Ezért kérdezik meg MINDEN ALKALOMMAL a Mcdonalds-ban, hogy kérsz-e kólát és sültkrumplit a hamburgerhez.

A hamburger csak a belépő termék, a profit jelentős része a további termékeken keletkezik.

Ezt nevezik upsellnek. Az upsell egy vásárlás utáni ajánlat, mely jól kiegészíti az alap vásárlást. Ahogy a cipőápolót is megveszed miután cipőt vettél, hiszen nem akarod, hogy tönkre menjen a szép új bőr lábbelid.

A Te vásárlóid mit vennének meg, miután kérték a normál terméked?

Ezt jelenleg automatikusan felajánlod nekik?

Egy jó upsell a profitodat nem kevesebb, mint duplájára emeli, hiszen itt már nincs vevőszerzési költséged. Azt az alapterméked is kitermeli.

Sok cégnél láttuk, hogy az upsell miatt tudnak gyorsabban fejlődni mint a konkurensek. Az upsell az, ami húzóerőt és folyamatos növekedést biztosít a cégednek azáltal, hogy gyakorlatilag ingyen termel pénzt a vállalkozásodnak.

5. Ha figyelmesen végig olvastad a fent leírtakat, akkor már csak egy kérdés van hátra… Hogyan tovább?

Ahhoz, hogy a Te üzletedben is megüthesd a főnyereményt ezzel a stratégiával, először is ki kell találnod, hogy:

  1. Mi legyen a lead magnet, amivel megszerzed a látogatóid email címét?
  2. Mi legyen az az áll-leesős ajánlat, amiért elözönlenek a vásárlók?
  3. Mi legyen a profitmaximalizáló ajánlatod, amit felkínálsz miután vásároltak tőled?
  4. Hogyan építsd fel ezeket a honlapkat úgy, hogy az önmagában is hipotizálja az érdeklődőket?

Ezekre, és sok más kérdésedre is megtalálod a választ az Online Vevőszerzés Csúcsra Járatva könyvben. Ez valójában nem is egy sima könyv…

Ez egy 241 oldalas lépésről lépésre útmutató, amit azért írtunk meg, hogy BÁRKI, bármilyen iparágban képes legyen leutánozni azt a rendszert, amit mi is immáron 13 iparágban teszteltünk elsöprő sikerrel.

Az online eladásban a legszebb, hogy nincs szükséged emberi értékesítésre. Minden teljesen automatikus: a hirdetések futnak maguktól, a leveleket előre tudod időzíteni, és a weboldalakat sem kell noszogatni, hogy eladjanak.

Egy biztos:

Ha tetszett, az itt látott gyakorlatiasság, akkor GARANTÁLOM, hogy a könyv is tetszeni fog.

Nem hiába mondják sokat, hogy a „leggyakorlatiasabb online marketing könyv”, mert ez volt a célunk. Olyan AZONNAL megvalósítható eszközöket és példákat adni a hazai kisvállalkozóknak, amivel akár máról holnapra működő értékesítési rendszereket tudnak létrehozni.

Ha ráérzel az online eladás ízére, egyszer csak azon kapod magad, hogy nem tudsz leállni. A vállalkozásaid gomba módra szaporodnak, és az egészet már rég nem a pénzért csinálod.

Őszintén azt gondolom, hogy ha meg akarod tanulni, hogyan kereshetsz több pénzt az interneten, akkor ennek a könyvnek az elolvasása a leglogikusabb, és legkifizetődőbb lepés most a számodra.

Nézd meg, miket tanulhatsz a könyvből!

Tetszett ez a bejegyzés? Lájkolj minket a Facebookon, és még sok hasznos vevőszerző tippet megosztunk Veled: