Fontos tudnod, hogy az értékesítési tölcsér aloldalak semmi másból nem állnak, mint képből, szövegből és videóból. Ahhoz, hogy ezt meg tudd jeleníteni az interneten, 2017-ben egyáltalán nem kell programozói segítség – mutatjuk, hogy mi mivel csináljuk 🙂

A “VARÁZSESZKÖZ” mellyel saját magad legózhatsz össze programozókat megszégyenítő honlapokat

A honlap a vállalkozásod lelke. Ezen mutatod be a céged, ezen mutatod be a terméked, itt alakítod ki az értékesítési tölcséreidet, itt blogolsz és it hozod létre a kampányod sales oldalait, melyeken eladod az ajánlatodat. A honlapod keresi neked a pénzt, de csak akkor, ha ennek alárendelve tudod rugalmasan szerkeszteni.

Ma már a honlap NEM egy „névjegy” melyet egyszer valamikor 5 éve kirakott a programozó a netre, azzal a céllal, hogy aki arra jár megtalálja a telefonszámod.

A honlapodat hirdetned kell és feliratkozó, sales, upsell aloldalakat kell létrehoznod rajta, hogy a legnagyobb hatásfokkal konvertáljon belőlük vásárlókat. Ugyanígy ide viszed kampányaidból a követőidet, hisz itt adsz el nekik, itt eteted őket tartalommal. (Ha mindezeket nem csinálod, vagy nincs a terveidben, akkor valószínűleg a csőd van ott helyettük, hisz aktív online marketing nélkül, már most csúszol lefelé, csak nem vetted észre.)

Tekintettel arra, hogy a honlapod olyan gyakorisággal és szabadsággal kell szerkesztened, mint ahogy kőfaragó forgatja a vésőt, nem opció az, hogy napokat vársz arra, míg a programozó elvégzi kéréseidet. Nem oké, hogy állandóan levelet írsz, fizetsz és vársz, (majd végtelenszer ismétled), csak azért, hogy új címsor kerüljön a lap tetejére, vagy más legyen a gomb színe, esetleg felkerüljön egy új fotó…

Hisz a honlap valójában ilyen primitív egyszerűségű elemek halmaza. Az értékesítési célú honlap, a blog, tulajdonképp semmi mást nem csinál, mint tartalmat jelenít meg: fotók, szövegek, csekklisták, videók, gombok.

Már évekkel ezelőtt elsült pár lelkes programozó agya:

„Ha mindig ugyanazon elemekből építünk honlapot, miért ne sablonizálhatnánk ezeket, hogy bárki össze tudja kattintgatni belőlük azt amit szeretne? Mi értelme van újra és újra lekódolni egy csekklistát vagy egy képkeretet? Írjuk meg egyszer, tökéletesen, rakjunk hozzá egy hülyebiztos felhasználói feületet és rakja össze mindenki magának ezekből amit szeretne!”

És így született meg a WordPress, majd az Avada, melyekről lentebb olvashatsz…

Mi ezzel a szoftverrel építjük a honlapjainkat

Mi valójában nem is egy, hanem kettő szoftvert használunk, de ez a két szoftvert szinte eggyé olvadva, szoros együttműködésben dolgozik.

Az egyik a WordPress, a másik pedig az Avada.

avada sablon

wordpress-logo-stacked-rgb

Úgy kell elképzelni, hogy a WordPress olyan, mint egy eszköz, amivel előre gyártott falakból fel tudsz építeni egy komplett lakást. Az Avada pedig tartalmazza a bútorokat, amikkel életet tudsz lehelni a lakásba.

shortcode-tudastar

A WordPress-szel önmagában is képes vagy funkcionális és esztétikus weboldalakat készíteni. Az Avada segítségével viszont 42 darab, előre gyártott építőelemből tudod tovább formázni a weboldalad tartalmát.

Fogalmi szinten az Avada egy sablon, amit a WordPress-be kell feltelepíteni használat előtt. Telepítés után pedig egy olyan hülye biztos, felhasználóbarát felületet fogsz kapni, amin szó szerint kattintgatássá egyszerűsödik a honlap tartalmának szerkesztése, rendezése.

Hogyan néz ki mindez a valóságban?

Nehéz valamiről úgy beszélni, hogy közben nem látod. Pláne ha ennyire gyakorlatias dologról van szó.

Az alábbi fotón két felületet látsz egymás mellett. A bal oldali maga az Avada + WordPress páros belső szerkesztőfelülete amin építkezel, a jobb oldali pedig a kész végeredmény.

Az egész oldal blokkokból és kész elemekből épül fel, “drag and drop” azaz fogd és vidd módszerrel. Csak rákattintasz az adott elemre, odahúzod ahova szeretnéd, majd elengeded és készen vagy. Ha akarod, az adott építőelemet tovább formázhatod, például megadhatod a színét, méret, alakját és számtalan más paraméterét.

Élő demó az Avada kezelőfelületéről:

Az Avada drag and drop-os, fogd és vidd módszerrel működő kezelőfelületének a pontos neve Fusion Page Builder, ennek az élő működéséről mutatunk neked egy videót:

Az építőelemekből összesen 42 darabot tartalmaz az Avada, ezek pedig egészen sokrétűek:

  • Csekklisták (felsorolások) szabadon választható, tengernyi szimbólummal
  • Teljes szélességű vízszintes sávok és oszlopok, egyhatodos felosztástól az egészig
  • Szabadon színezhető, méretezhető és animálható gombok
  • Tabok (fülek) és kinyitható-becsukható elemek
  • Youtube és Vimeo blokkok, a videóid könnyű beillesztéséhez (csak az ID-t kell megadnod)
  • És még sok-sok hasznos funkció és beállítási lehetőség

Nem tudsz olyan tartalomtípust kitalálni, aminek a beillesztéséhez, könnyű formázásához ne lenne előre gyártott, kész építőelem. Az Avada tehát tényleg meggyőző fegyverarzenállal és képességekkel rendelkezik.

Funkcionalitás tekintetében csillagos ötös. De mi van a piaci helyzettel?

Nincs másik, ugyanilyen tudású szoftver ami biztonságosabb, stabilabb, színesebb, szagosabb?

Egy vállalkozó szeret mindent mérlegelni és ezt mi is nagyon jól tudjuk.

Miért pont a WordPress és miért pont az Avada?

Érvek a WordPress mellett

themeplugin

A WordPress jelenleg a világ legtöbbet használt honlapkészítő rendszere. Több tízezer kiegészítő bővítmény létezik hozzá, amivel MINDEN funkcionalitást meg tudsz vele valósítani. Szintén több tízezer sablon létezik hozzá, amivel a külsejét BÁRHOGY személyre tudod szabni. Amikor ezt a posztot írom, a világ ÖSSZES weboldalának a 26%-a fut WordPresses alapon!

Ez a szám kettő dolgot jelent:

  1. Valami jó kell legyen a WordPressben, mert minden negyedik honlap tulajdonos nem választhat „véletlenül” WP-t.
  2. Olyan kritikus tömeg, mindent eldöntő felhasználó szám áll a WordPress platform mögött, amivel LEHETETLEN versenyezni.

A platform mögött álló sok százmilliós felhasználó szám olyan fejlesztési erőt generált, ami a leggyorsabban és legerőteljesebben fejlődő honlapkészítő rendszerré tette a WordPess-t.

Egyszerűen csak nincs másik opció, mert a felhasználók KRITIKUS TÖMEGE, ennek a platformnak az oldalára állt és így pedig ide fejlesztenek a programozók a legtöbbet, a legújabbat, a legjobbat.

Itt vannak a felhasználók, itt vannak a fejlesztők, itt van a pénz és mindezek miatt itt van neked is a megoldás a honlapkészítéshez. 🙂

Érvek az Avada mellett

Az Avada egy 59 dolláros sablon, amiből több, mint 319.500 darabot adtak el az elmúlt 5 évben és ezzel a világ egyik legtöbbet eladott sablonjává vált.

És miért az Avada az egyik legjobb, ma elérhető WP sablon?

  1. érv az Avada mellett

avada-first

Saját gyakorlati tapasztalataink azt mutatják, hogy ez az eszköz felel meg a legjobban egy mikro/kisvállalkozás céljaira, ha valóban totál szabadon akarod szerkeszteni a honlapodat. Mi már rettentően sok egyéb szoftvert kipróbáltunk.

Nem csak 5-10 másik WordPress sablont (pl.: OptimizePress, Divi stb.), de WordPress-től független szoftvereket is, mint például a LeadPages és Clickfunnels. Ezek egyike sem volt annyira rugalmasan alakítható, mint az Avada.

Mindegyik eszköznek volt valami hátránya (pl. nincs blog funkció, nem lehet vele “fő honlapot” építeni, csak aldomainre lehet használni, nem lehet beletúrni pixel szinten az elemekbe…), ami korlátok közé szorított minket. Az Avadában viszont nem találtunk bosszantó hibákat és ez nagy szó!

Az Online Katapult berkein kívül volt egy honlapkészítős mikrobizniszünk és ebben évente kb. 10-15 honlapot készítettünk ügyfeleknek, kivétel nélkül Avadával. Ugyanígy az Online Katapult több 100 aloldala is Avadával készült, ezeken lépdelve jutottunk az évi 50 milliós nettó árbevételig.

Hidd el, képben vagyunk a technikai eszközökkel, jelenleg az Avada biztosan az egyik legjobb, többszörösen tesztelt eszköz a szabad építkezéshez. Ezt Te is látni fogod, amint elkezded használni.

2. érv az Avada mellett

Az Avada mögött olyan kritikus tömeg van, mely szinte lehetetlenné teszi, hogy a közeljövőben érdemben csökkenjen a népszerűsége, karbantartottsága. Ha az Avadát választod, akkor egy olyan szoftverben bízol meg, mely várhatóan még jó néhány évig a dobogón marad és ez garancia a megbízhatóságra.

A WordPress sablonok között, a Themeforest piactéren (mely az egyik legnépszerűbb WordPress sablonokat áruló platform) a mindenkori legtöbb eladással az Avada bír

A kritikus tömeg jelentette fejlesztési előny az Avadánál van, hiszen jelen pillanatban több, mint 319.500 vásárlóval rendelkezik, 2017 tavaszán. (Ha ezt később olvasod, simán lehet, hogy 400e fölött jár majd a szám.) Mindez azt jelenti, hogy kb. 19 millió dollár bevétele volt a fejlesztőknek a készítésétől eddig eltelt lassan 5 évben.

Mivel az Avadát a Themeforest Marketplace-en árulja a fejlesztője, ezért ennek a bevételnek csak a 70%-át tarthatják meg, a 30% jutalék megy a piactér üzemeltetőjének.

A kép 2017.04.26-án készült, ekkor már 319.570 eladásnál járt Tavaly év elején még csak 182e-nél. 2016 júniusának elején már 223e db-ot adtak el. Van még kérdés?

Csak, hogy tovább folytassuk a logikus, számszerű érvelést:

A fejlesztők eddigi bevétele körülbelül 13 millió dollár (levonva a 19-ből a 30% jutalékot), ez durván 3,8 MILLIÁRD forint.

Ha azt mondjuk, hogy ebből az összegből szánjon a fejlesztőcsapat csak 40%-ot arra, hogy magát a terméket fejlessze, – tehát programozókat fizessen, hogy jobbá tegyék hónapról-hónapra – akkor az ~1 milliárd 500 millió forint fejlesztési keret.

penzeszsak

Ha ezt az összeget leosztom az Avada megjelenésétől számított kb 55 hónapra, akkor havi szinten mintegy 27 millió forintot tudtak termékfejlesztésre, programozók bérére szánni.

Annak a szoftvernek a folyamatos fejlesztésére tudtak ennyi pénzt szánni, amit te fogsz használni.

Ez pedig olyan fegyvertény, amivel nem lehet vitatkozni.

Ha egy programozó azt mondja neked, hogy az egyedi fejlesztésű honlap jobb lehet a mikro- vagy kisvállalkozásodnak, akkor most már nyugodt szívvel “kinevetheted”, mert ekkora fejlesztési erővel egyszerűen nem tud versenyezni tartósan semmilyen programozó – ráadásul még ha tegyük fel, az emberi erőforrása meg is lenne hozzá, Te nem tudnád kifizetni.

Persze most már érted, hogy nem is kell, hiszen itt az Avada, a tökéletes megoldás.

319.500 ember nem téved, ennyi pénzből pedig könnyű az élen maradni még jó ideig…

Többek között, ezért is gondoljuk, hogy verhetetlen az Avada.

Nos, hogy tetszik? Akarod használni?

Akkor van egy jó hírem: teljesen INGYEN betanítunk rá téged. Bár sem a WordPress, sem az Avada használata nem bonyolult, nyilván idő még kiismered őket. Mi viszont ezt az időt töredékére tudjuk redukálni, egy olyan tananyaggal, mely a telepítéstől kezdve, az elemeken át, mindent elmagyaráz és bemutat neked.

Ez a tananyag olyannyira összeszedett, hogy „bolti áron” 49.990 Ft + ÁFA áron szoktuk árulni. Rád viszont most kacsintott a szerencse, ugyanis – ahogy említettem – teljesen ingyen megkapod tőlünk. Hogyan?

Úgy, hogy többek között ez a tananyag is bónuszként jár a 2017-es Műhelytitok Konferencia jegyed mellé. Nincs más dolgod, mint kikattintani, jegyet foglalni és máris bezsebelted a tananyagot.

Hozzáteszem ez csak egyetlen apró gyémánt arról a palettáról, melyre a jegyeddel szert teszel. Az Avada tananyag mellett + 100.000 forint értékben adunk neked további bónuszokat, hogy sikeresebben kampányolj.

Meg úgy alapvetően a Konferencia is ebben segít: 124 millió forint értékben mutatunk be esettanokat, sales email praktikákat, kampány arculati tanácsokat, technikai csekklistákat és sorolhatnám…. de minek? Hisz itt van a konferencia oldala, mindent leírtunk részletesen:

Érdekel a Műhelytitok Konferencia!
2018-02-28T13:39:50+00:00

A szerzőről:

Szervusz, itt Szőke András, az Online Katapult társalapítója. Részemről a megtiszteltetés, hogy itt vagy és segíthetek Neked! Mark Zuckerberg már rég megmondta, hogy a kész a jobb mint a tökéletes, így annyit tudok javasolni, CSINÁLD! Most már tudod mit, a többi csak Rajtad áll...