Blog – látogató szerzés, konverzió növelés, marketing rendszerek, automatizálás 2017-12-01T22:47:50+00:00

Blog

Ha hirdetsz Facebookon, ezzel a 4 tippel növelheted az eladásaid

Ha volt már dolgod Facebook hirdetésekkel, akkor tudod, milyen sebességgel változnak a dolgok a Facebook háza táján, legyen szó akár a hirdetések kezelőfelületéről, akár egy-egy új hirdetési irányelvről vagy célzási lehetőségről. Lehetséges vajon lépést tartani ezekkel a változásokkal?

A legjobb ingyenes és fizetős képgyűjtemények

Okozott már problémát az, hogy nem találtál megfelelő képet a weboldaladra, egy blogcikkhez, vagy egy hirdetéshez? Ebben a cikkben mutatok néhány alternatívát, amik segítségével pillanatok alatt több százezer képhez férhetsz hozzá INGYENESEN! Ezen kívül további hasznos infó vár a cikkben.

Mi az az egyszerű stratégia, amivel a meglévő vevőid fogják meggyőzni a hezitálókat, hogy nálad vásároljanak?

A vevőid véleménye az egyik legfontosabb eleme a vállalkozásodnak. Ha a vevőid jó véleménnyel vannak a tevékenységedről, akkor tudod, hogy jó irányba haladsz. Ha pedig a cégeddel kapcsolatos elégedettségüket olyan csatornákon is megosztják, ahol más, potenciális vásárlók is láthatják, akkor az további vásárlást, további bevételt fog generálni számodra.

Hogyan ismerheted meg a piacod véleményét egy marketing automatizációs szoftver segítségével?

Szeretnéd tudni, hogy PONTOSAN mit gondolnak a vevőid a piacodról, rólad, vagy a termékeidről? A piackutatás képet adhat arról, hogy milyen új termékeket és szolgáltatásokat érdemes fejlesztened, vagy miként érdemes alakítanod a jelenlegi kínálatodon, hogy az jobb eredményeket érjen el. Hogyan ismerheted meg a piacod véleményét egy marketing automatizációs szoftver segítségével? A piackutatás, és

Hogyan csökkentheted a munkádat egy marketing automatizációs rendszer segítségével?

Ismerős az az érzés, amikor egy sikeres kampány után ahelyett, hogy a sikert ünnepelnéd, az adminisztrációs teendők fogságából próbálsz menekülni? Nem elég, hogy a vállalkozásod fejlesztése rengeteg idő és energia, még az adminisztrációval is foglalkoznod kell. Hogyan csökkentheted a munkádat egy marketing automatizációs rendszer segítségével? Ebben a cikkben azokat a területeket fogjuk végig venni,

Hogyan növelheted a bevételeidet egy marketing automatizációs szoftver segítségével?

Minden vállalkozás elsődleges célja a profitszerzés, amit a legtöbb esetben a bevételek növelésével tudunk elérni. A bevételek főként az értékesítés mennyiségétől függnek, tehát cégvezetőként folyamatosan nyitott szemmel kell járnod, hogy milyen módszerekkel növelheted az értékesítésed. Hogyan növelheted a bevételeidet egy marketing automatizációs szoftver segítségével? Az, hogy mennyi bevételt termel a vállalkozásod nagyban függ tehát

A hírlevélküldő a múlté: a megfelelő marketing automatizációs szoftver kiválasztásának 10 pontja

Nagyon sokszor kapunk kérdést azzal kapcsolatosan, hogy melyik hírlevélküldő szoftvert érdemes használni. Először is fontos tisztázni, hogy különbség van hírlevélküldő és marketing automatizációs rendszerek között: utóbbi sokkal többet tud. Ebben a cikkben végigvesszük azt a 10 pontot, amit mindenképpen tudnia kell a szoftvernek, amit választasz.

Mik azok az értékesítési tölcsérek, és hogyan építsd meg az elsőt?

Az online értékesítés sokak számára igen csábító: nincs szükség értékesítőkre, megbeszélésekre, alkalmazottakra. Minden mérhető, követhető és a legtöbb dolog automatizálható. Első ránézésre igen egyszerűnek tűnik: kell egy weboldal amit meghirdetünk, és már jönnek is a vásárlók. Ám gyakran a valóság ennél sokkal nehezebb…

Hogyan kezdj el hirdetni a Facebookon, akár 1 óra múlva?

A Facebook mára az egyik legnagyobb hirdetési felületté vált, amelyen keresztül szinte bárkit elérhetünk a hirdetéseinkkel. Kisvállalkozóként óriási lehetőséget jelent a Facebook, hiszen a hirdetési felülete könnyen használható, bárki számára elérhető, függetlenül a cég és a büdzsé méretétől.

Miért jó Katapult Klubtagnak lenni?

A Katapult Klub Magyarország egyik legnagyobb, és leggyakorlatiasabb online marketing közössége. A Klubtagok exkluzív hozzáférést kapnak a Katapult Klub tananyagaihoz, valamint bármikor kérdezhetnek az Online Katapult csapatától és a többi (500+) Klubtagtól.

13 módszer, amivel INGYEN hirdetheted a vállalkozásodat online

Sajnos a legtöbb esetben vevőket szerezni pénzbe kerül. Akár online boltod van és hirdetésekből tereled a forgalmat a weboldaladra, akár egy fizikális üzleted van, és fizeted a bérleti díjat, ha az emberek szeme elé akarsz kerülni, bizony fizetned kell. De MÉG MINDIG lehetséges néhány módszerrel ingyen reklámra szert tenned.

Hogyan kampányolj, hogy nagyot szóljon? + AJÁNDÉK kampány ütemterv!

Ha online marketinggel foglalkozol, akkor bizonyára tudod, hogy mennyire fontos, hogy email listát építs, feliratkozókat gyűjts. A listádra feliratkozott embereket könnyen, gyorsan és szinte ingyenesen el tudod érni, ismernek, és érdeklődnek a témád iránt. A listád tehát a legjobb célcsoport arra, hogy újra és újra megpróbálj eladni valamit.

[EGY ŐSZINTE VÉLEMÉNY A CSETBOTOKRÓL] Miért ne dőlj be teljesen a csetbot láznak, mikor érdemes és mikor totál felesleges csetbotokat használnod?

Az Online Katapult köztudottan imádja az úttörő marketingeszközöket és topon van ezek alkalmazásában. Így természetesen a manapság nagy népszerűségnek örvendő chetbotokat is kipróbáltuk és egy átfogó Katapultos tesztnek vetettük alá a tudásukat és a hasznosságukat. Ebben a cikkben a tapasztalatainkat, meglátásainkat osztjuk meg veled, 3 db összetett tesztünk beszámolójával egybekötve.

Hogyan kösd össze a Chatfuel chatbotot a SalesAutopilottal?

Ha a saját Messenger chatbotod elkészítésén töröd a fejed, vagy már netán el is kezdtél mélyebben foglalkozni a témával, akkor bizonyára halottál már a Chatfuel nevű szoftverről. Ezzel az ingyenes alkalmazással programozási tudás nélkül hozhatod létre a Messenger botodat, amit most már a SalesAutopilot rendszerével is könnyedén össze tudsz kötni.

[A MODELLEZÉS TITKA] Így hozd be 1 év alatt a versenytársak 5 évnyi munkáját, miközben őket használod gazdatestként!

Ebből a cikkből megtudhatod, hogy az Online Katapult 2016-ban, egyetlen év alatt hogyan érte el a 10-15 éve pályán lévő versenytársak eredményeinek harmadát, negyedét. Ha te is egy olyan mikrovállalkozó vagy, aki hozzánk hasonlóan, többszörös tempóval akarja állva hagyni a konkurenseit, akkor most megtudhatod hogyan csináld te is utánunk.

Affiliate marketing a gyakorlatban: Hogyan alakíts ki jövedelmező partneri kapcsolatokat?

Nyugaton az affiliate marketing (magyarul partner marketing) az ügyfélszerzés elterjedt formája. Több millió dolláros árbevétellel rendelkező vállalkozások nőnek fel szinte kizárólag az affiliate marketing segítségével. Bár itthon arányaiban kevesebb ilyen kapcsolattal találkozunk, egy-egy jó partner óriási lökést adhat a vállalkozásodnak.

A Kampánytámogató Hirdetési Rendszer – így emeld meg a kampányaid nettó árbevételét 10-30%-kal, mindössze néhány Facebook hirdetés segítségével [ESETTANULMÁNY]

Ebben a részben egy szenzációs bónuszt fogunk neked bemutatni, mely az Online Kampányok Csúcsra Járatva című könyvünk mellé jár, teljesen ingyen! Ez a bónusz a kampánytámogató hirdetési rendszerekről szól, melyek segítségével képes leszel megemelni a kampányaid árbevételét akár 10-30%-kal.

Hogyan készíts kampányt expressz idő alatt?

A KÉM 4. részében ahhoz adunk neked útmutatást, hogyan valósítsd meg az előző, 3. részben vázolt kampány sikerreceptet. Hogyan kövesd és ültesd gyakorlatba azt a rendkívüli, bizalom alapú módszert, melyről a KÉM eleje óta beszélünk?

A kiugróan sikeres kampányok 4 (+1) kulcseleme

A KÉM 3. részében megpillanthatod féltve őrzött kampánystratégiánk tervrajzát. Ilyet még sehol máshol nem láttál. Ezt mi izzadtuk ki és mi tökéletesítettük. Egy egyedülálló, bizalom alapú Katapult kampányterv kerül a birtokodba…

Így automatizáld az offline leveleid kiküldését!

Ma már a fizikai leveleket szinte teljesen felváltották az elektronikus levelek, melyek kiküldése, automatizálása sokkal egyszerűbb, mint valaha. Időnként azonban indokolt lehet, hogy fizikai levet is küldj ügyfeleidnek/ vásárlóidnak. Ebben a cikkben erre találsz gyors, egyszerű és automatizálható megoldást!

Nyomulásmentes értékesítés: Így nyerd el az ügyfeleid bizalmát!

Kezdő kisvállalkozóknál általános probléma, hogy rövid távon gondolkodnak és rövid távon próbálnak meg minél nagyobb haszonnal értékesíteni a potenciális vevőiknek. Ennek eredménye az izzadságszagú, nyomulásos értékesítés, ami sokszor éppen a menekülést váltja ki a célcsoportból.

4 dolog, ami elengedhetetlen, hogy jó értékesítési szövegeket írj

Bármilyen bizniszben is vagy egy biztos: a weboldalad szövege határozza meg, hogy mennyit fogsz eladni. Lehet jó a dizájn, lehet remek a tölcsér amit kitaláltál, de ha a landing oldalon nem azt olvassa a látogató, ami meggyőzi, hogy tovább lépjen, akkor hiába fáradtál. 4 dolog, ami elengedhetetlen, hogy vonzó értékesítési szövegeket írj Akár online,

Hol és hogyan éred el a számláidat?

A tőlünk kapott számládat keresed, de sehol sem találod? Ebben a cikkben megmutatjuk lépésről lépésre, hogy hol éred el az eddigi összes általunk kiállított számlád.

#19 Katapult LIVE: Automata kiválasztási rendszer

A 19. Katapult LIVE adásban egy nagyon izgi témát vettünk elő: a szinte teljesen automata kiválasztási rendszerünket mutatjuk be. Ha neked is folyamatos nyűg a munkatársak profi kiválasztása, akkor keblemre – ezt az adást imádni fogod! 🙂 Bemutatunk neked MINDENT a saját, gyakorlatilag minden ponton automata kiválasztási rendszerünkből.

#17 Katapult LIVE: Így adj el telefonon, miután valaki online rendelt tőled…

A 17. Katapult LIVE adás vendége Szőllősi Gábor volt, a Vita Crystaltól. Gáborék egy nemzetközileg milliárdos forgalmú étrend kiegészítő bizniszt visznek, saját logisztikai és ügyfélszolgálati központtal. A téma is ehhez kapcsolódik: “Hogyan adj el telefonon, miután valaki online rendelt tőled? [ESETTANULMÁNY]”

  • szegmentálás, célzás, pozicionálás

Kisvállalati marketingstratégia alapjai – A szegmentálás, célzás, pozicionálás, és a 7P

Hiába szereled össze a világ legjobb marketing gépezetét, ha az üzleti modelled nem életképes. A világ legjobb reklámja sem fog eladni egy olyan terméket vagy szolgáltatást, amit az emberek nem akarnak megvenni. Ebben a cikkben megmutatjuk, hogyan tudsz a nulláról felépíteni egy marketingstratégiát, ami mentén elindíthatod a céged a növekedés útján.

A Facebook stratégia, ami elad

[A végső helyreigazítás kisvállalkozónak a Facebook használatához] Hogyan  add el a terméked, szolgáltatásod a Facebook segítségével, ezres darabszámban?  7 millió hirdetésre költött Ft és több 100.000 lájk tapasztalata

Második gyermekkoromat átélve teszteltem a csomagküldő automatákat

Az utóbbi időben hiába hallottam fél füllel a forradalmi újdonságként beharangozott csomagküldő automatákról, nem igazán gerjedtem rájuk. Egészen addig még el nem jött egy olyan élethelyzet, ahol konkrétan szerelmes lettem beléjük. Kipróbáltam őket és leírom a tapasztalataimat, mit kell tudnod róluk online vállalkozóként.

Képes-videós beszámoló a decemberi tréningünkről

2015 decemberében tartottuk életünk első élő tréningjét, ami teltházasra sikerült. A 4 csillagos Lion’s Garden Hotelben láttuk vendégül a 30+ főt egy teljes napon keresztül, egy zártkörű és exkluzív, ám családias hangulatú tréninget vehettek részt a résztvevők.

I. rész: Hogyan csökkentsd 4 órásra a munkaheted?

Ez a cikk Tim Ferris, 4 órás munkahét című könyvéből emeli ki azokat a legfontosabb tanácsokat, aminek a segítségével te is drámai módon le tudod rövidíteni a munkaidőd. Ez az első blogcikk a témában, de követni fogja még legalább egy darab.

Hogyan tudod felépíteni az automatizált, ingyenes vevőszerző gépezeted?

Elérkeztünk  a csúcspontra. A két előző cikkben (ebben és ebben) kiveséztük az összes problémát, ami miatt idén nem tudtál elég vevőt szerezni. Levezettük miért táncolsz borotvaélen ha most éppen csak nyereséges az online értékesítésed és megígértük, hogy egy újabb cikkben a részletesen leírjuk a megoldást nyújtó ingyen vevők módszerét. Tádá!

Töröljem a Facebook hirdetések alatti trollokat?

A Facebook hírfolyamában megjelenített hirdetések jellemzően nagy aktivitásnak örvendenek. A lájkok és megosztások mellett idővel megjelennek alattuk a hozzászólások is, melyek valljuk be nem mindig szolgálják hirdetési céljaidat.