Gyakran Ismétlődő Kérdések2018-05-23T16:04:27+00:00

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Fizetéssel, számlázással kapcsolatos kérdések

Az Online Katapult a jövőbe tekintő megoldások híveként kizárólag online bankkártyás fizetési lehetőséget tud felkínálni. Őszintén hiszünk benne, hogy a bankkártyás fizetés a legjobb fizetési mód a vásárlóink és a cégünk számára is.

Jó szívvel ajánljuk figyelmedbe az alábbi videós, írásos cikkünket, amelyben részletesen kifejtjük a döntésünk hátterét:

Miért csak bankkártyával tudok fizetni?

Könyv vásárlás esetén e-mailben küldtük ki a számlát. Amennyiben nem találod az e-mailt, kérlek olvasd el ezt a lépésről-lépésre segítséget nyújtó cikkünket, mely pontos segítséget nyújt a számláid gyors eléréséhez:

Hol találom a számláimat?

Online oktatóanyag vásárlás esetén e-mailben is és a számlaközpontban is megtalálod a számlát.

Figyelem! A Katapult Klubtagság havi számláit a kényelem érdekében nem e-mailben küldjük ki, hanem a Klubtagságodhoz tartozó tanulói fiókból tudod őket elérni és letölteni.

Amennyiben valamelyik számládat a számlaközpontban sem éred el, kérünk fordulj ügyfélszolgálatunkhoz a ‘hello@onlinekatapult.hu’ e-mail címen és örömmel segítünk neked:)

A visszatérített összeg várhatóan három munkanapon belül meg fog jelenni a vásárláskor használt bankkártyához tartozó folyószámla egyenlegén, “áru visszatérítés” címszó alatt.

A visszatérítés kérését a Braintree felületén indítjuk, ezért sajnos több időt vesz igénybe a folyamat mint egy egyszerű utalás.

Kérjük vedd figyelembe, hogy az ilyen bankkártyás vásárlások visszatérítéseiről jellemzően nem küld külön értesítést a bank (például SMS-t), mint ahogyan egy normál beérkező utalás esetében tenné. Előfordul olyan bank is, amely csak 30 nap után jeleníti meg az áru visszatérítés összegét a végső egyenlegben.

Amennyiben három munkanap után nem látod az összeget, érdemes lehet felvenni a bankoddal a kapcsolatot bővebb tájékoztatás miatt.

Kérünk, hogy jelezz nekünk bátran a hello@onlinekatapult.hu címre amint sikerül feltölteni az összeget a kártyádra!

Addig is a rendszerünk automatikusan újból fog próbálkozni a terheléssel bizonyos időközönként.

További sikertelen terhelés esetén újabb e-mail értesítőt küldünk neked.

Szállítással kapcsolatos kérdések

Magyarországi címre leadott rendelés esetén:

Amennyiben egy adott munkanapon 11:00-ig érkezik a megrendelés, logisztikai partnerünk még aznap összekészíti a csomagot és következő munkanapon már ott is van nálad a megrendelt termék.

Amennyiben egy adott munkanapon 11:00 után adod le a rendelést, logisztikai partnerünk a következő munkanapon összekészíti a csomagot és az ezt következő munkanapon már ott is van nálad a megrendelt termék.

Külföldi címre leadott rendelés esetén 7-10 munkanapon belül szállítjuk a megrendelt terméket.

A futár a megrendelt terméket háromszor próbálja meg kiszállítani. Az első sikertelen kézbesítés után két munkanap múlva próbálkozik újra.

A második sikertelen kézbesítés után ismét két munkanap múlva próbálkozik újra.

Az értesítések és a többszöri kézbesítések ellenére sem átvett csomagok visszaérkeznek Logisztikai partnerünkhöz.

Ezt követően egyedi megbeszélés szerint tudjuk megoldani a kiszállítást.

A termék feladásakor küldünk értesítést a vásárláskor megadott e-mail címre a csomag érkezésének időpontjáról. Amennyiben ez nem megfelelő az e-mailre válaszolva lehet kérni a cím vagy akár a kiszállítás napjának módosítását. A futárszolgálat három órás időintervallumot ad meg a kiszállításra.

A kiszállítás reggelén SMS-ben és e-mailben is elküldjük a részleteket, melyben megtalálod a futár telefonszámát is.

Amennyiben rendelést követően nem érkezik semmilyen visszaigazolás/értesítés.

Amennyiben a termék két munkanapon belül nem érkezik meg hozzád.

Sikertelen rendelés esetén, kérlek jelezd a problémát ügyfélszolgálatunknak a ‘hello@onlinekatapult.hu’ e-mail címen!

Megrendelt termék visszaküldése, garancia érvényesítése esetén kérünk keresd ügyfélszolgálatunkat a ‘hello@onlinekatapult.hu’ e-mail címen!

A terméket az alábbi címre kell visszapostázni, melynek költsége téged terhel.

Webshop Partner Kft.
Sződliget
Petőfi utca 9.
2133

Hiányzó termék esetén, kérlek jelezd a problémát ügyfélszolgálatunknak a ‘hello@onlinekatapult.hu’ e-mail címen!

Ezután mi díjmentesen küldjük neked a terméket sűrű elnézések közepette.

Irodánkban hely és emberi kapacitás hiánya miatt nem tudunk készletet tartani, emiatt sajnos nincs mód személyes átvételre. Köszönjük szépen a megértésedet:)

Igen, külföldre is szállítunk de sajnos jelenleg csak az alábbi országokba tudjuk vállalni a szállítást:

Ausztria, Dánia, Egyesült Királyság, Franciaország, Horvátország, Németország, Olaszország, Románia, Szlovákia, Szlovénia.

Amennyiben kettő munkanapon belül nem érkezik meg a könyved, kérünk keresd fel ügyfélszolgálatunkat a ‘hello@onlinekatapult.hu’ e-mail címen.

Jelenleg sajnos nincs lehetőség a két könyvet egyszerre megvásárolni. Kérjük, hogy rendeld  meg a két könyvet külön! Nagy szépen köszönjük a rugalmasságodat:)

Kivitelezés, személyes konzultáció

Nagyon megtisztelő, hogy csapatunkra gondoltál weboldalad/kampányod kivitelezésével kapcsolatban, köszönjük a bizalmadat!

Mi elsősorban oktatással, tanácsadással, tréningezéssel foglalkozunk, annak érdekében, hogy minél több hozzád hasonló vállalkozó tudja növelni az online bevételét. Kapacitás hiányában viszont éppen ezért kivitelezési munkát nem szoktunk vállalni, így sajnos jelenleg ez ügyben nem tudunk segíteni.

Köszönjük szépen megértésedet és sok sikert kívánunk számodra a megvalósításhoz!

Jó szívvel ajánljuk őket:

Kreativity Kft.

Grafikai tervezés/szerkesztés és nyomdai munkák

Kvadrát 97 Kft.

Könyvek, magazinok, szórlapok nyomtatása, nyomdai előkészítés

Csont Attila – Online Marketing szakértő

Sales Funnel és Kampány kivitelezés

Sajti Károly – Sales Autopilot, WordPress, Online mindenes

Gere Tomi – Online rendszerek tervezése/kivitelezése, Videó készítés/vágás, SalesAutopilot oktatás, Tanácsadás, Mentoring

Természetesen örömmel vállalunk el személyes konzultációs felkéréseket, azonban a jelentkezőket erősen szűrjük. Emiatt nem tudjuk garantálni, hogy minden kérdésben, minden vevőnk számára rendelkezésre tudunk állni. A tanácsadás részleteit, feltételeit, árazását és a jelentkezés módját ezen a linken éred el:

Marketing tanácsadás

Amennyiben megfelelnek számodra a feltételek, nyugodtan add le a jelentkezésedet a konzultációra a fenti oldalon és 3 munkanapon belül visszajelzünk, hogy tudunk-e segíteni számodra .

Természetesen örömmel vállalunk el technikai konzultációs felkéréseket. Amennyiben privát módon szeretnél tőlünk technikai jellegű segítséget kérni személyes konzultáció keretében, bővebb információkat itt találsz:

Technikai konzultáció

Sajnos nincs lehetőségünk felelősségteljes válaszokat adni olyan egyedi kérdésekre amire a válasz alapos átgondolást igényel. Fontosnak tartjuk, hogy hitelesek tudjunk maradni és hogy számodra is használható visszajelzést kapj tőlünk. Mivel ügyfeleink száma pár ezer főre tehető, nagyon sok egyedi kérdést kapunk hetente, melyekre egyszerűen nem tudunk erőforrást delegálni.

Amennyiben aktív Katapult Klubtag vagy, a technikai jellegű kérdéseket kérlek a zárt Facebook csoportunkban tedd fel. Ott lehetőségünk van segíteni számodra úgy, hogy több száz másik vevőnk is tanul belőle, ezért ott örömmel segítünk. A zárt csoportról információkat az alábi linken találsz:

Katapult Klub

Adatmódosítással kapcsolatos kérdések

Számlázási adataidat könnyedén meg tudod változtatni saját magad, kérlek kövesd az ebben a cikkünkben található lépésről-lépésre segítséget: 

Számlázási adatok módosítása

A cikkben található lépések elvégzése után minden további számlát az újonnan megadott adatokkal fogunk majd kiállítani számodra.

Az elmentett bankkártya adatok megváltoztatásához kérlek kövesd az alábbi, lépésről-lépésre segítséget nyújtó cikkünket:

Bankkártya adatok módosítása

A cikkben leírt lépések elvégzése után automatikusan az újonnan megadott bankkártyát fogjuk majd terhelni a havi klubtagsági díj vagy a jövőbeli vásárlásaid esetében.

Te tulajdonképpen nem a Mi honlapunkon adod meg a bankkártya adataidat, hanem a Braintree honlapján.

Ha megnézed a megrendelő űrlap forráskódját, akkor látszik, hogy iframe technológia segítségével van meghívva a Braintree honlapja és Te nekik adod meg egyenesen a bankkártya adatokat. Fő a biztonság, szerintünk is 🙂

Mi nem látjuk, nem tároljuk, nem ismerjük a kártyaadataid. Egyből a PayPal tulajdonú Braintreehez kerül – biztonságba!

Te tulajdonképpen nem a Mi honlapunkon adod meg a bankkártya adataidat, hanem a Braintree honlapján.

Ha megnézed a megrendelő űrlap forráskódját, akkor látszik, hogy iframe technológia segítségével van meghívva a Braintree honlapja és Te nekik adod meg egyenesen a bankkártya adatokat.

Fő a biztonság, szerintünk is Mi nem látjuk, nem tároljuk, nem ismerjük a kártyaadataid. Egyből a PayPal tulajdonú Braintreehez kerül – biztonságba!  

Amennyiben szeretnéd az egész profilodat tudjuk törölni így a továbbiakban a mi rendszerünkben semmilyen hozzád köthető információ nem lesz megtalálható.

Jelenleg ezt a folyamatot csak mi tudjuk elvégezni manuálisan.

Amennyiben szeretnéd módosítani az e-mail címedet, kérlek vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot  a ‘hello@onlinekatapult.hu’ e-mail címen és örömmel leszünk segítségedre.

A tanulói fiókodhoz új jelszót kérni gyorsan és egyszerűen lehetséges, kérlek kövesd az alábbi lépésről-lépésre segítséget nyújtó cikkünket: 

Jelszó módosítása

Amennyiben mégsem járnál sikerrel, kérlek vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a ‘hello@onlinekatapult.hu’ e-mail címen és örömmel segítünk számodra a manuális jelszócserében!

Katapult Klubtagság

A Katapult Klubhoz jelenleg nincs nyilvánosan elérhető csatlakozási lehetőség, ezért kérlek iratkozz fel a klubnyitás értesítőre ezen az oldalon: 

Katapult Klubtagság

Ha megadod az email címet a fenti oldalon az értesítőhöz, az elsők között fogsz majd értesülni a csatlakozási lehetőség megnyílásáról. Jellemzően évente kétszer, télen (általában januárban) és nyáron (általában júliusban) van lehetőség nyilvánosan csatlakozni a Katapult Klubhoz.

Köszönjük a bizalmadat, szeretettel várunk a klubtagok között a következő klubnyitás alkalmával!

Sajnáljuk de a Katapult Klubtagság szüneteltetésére jelenleg nincs mód:(

Klubtagságodat természetesen bármikor le tudod mondani és a következő hófordulóig még elérhető lesz számodra minden anyag.

A Katapult Klubhoz jelenleg nincs nyilvánosan elérhető csatlakozási lehetőség így amennyiben lelmondás után újra szeretnél csatlakozni kérlek iratkozz fel a klubnyitás értesítőre ezen az oldalon: http://www.onlinekatapult.hu/katapult-klub-varolista/

Ha megadod az email címet a fenti oldalon az értesítőhöz, az elsők között fogsz majd értesülni a csatlakozási lehetőség megnyílásáról. Jellemzően évente kétszer, télen (általában januárban) és nyáron (általában júliusban) van lehetőség nyilvánosan csatlakozni a Katapult Klubhoz.

Köszönjük a bizalmadat, szeretettel várunk a klubtagok között a következő klubnyitás alkalmával!

Ez egy 7 napos próbatagság a Katapult Klubunkhoz, amely a 8. napon automatikusan átvált fizetős szolgáltatássá, 7.990 Ft + ÁFA áron.

A próbatagság ideje alatt hozzáférsz a klubanyagokhoz és a zárt Facebook csoporthoz is azonnal csatlakozhatsz, így tényleg teljes a próba élménye.

A lemondáshoz mindössze egyetlen emailt kell írni ügyfélszolgálatunkra a hello@onlinekatapult.hu címre.

A Katapult Klub zárt facebook csoporthoz kizárólag Katapult Klubtagjainknak va lehetősége. A csoporthoz való csatlakozáshoz olvasd el az alábbi oldalt és kövesd az ott található utasításokat. Amennyiben jogosult vagy a csatlakozásra hozzá is adunk a csoporthoz. Általában ez néhány órán belül, legkésőbb egy munkanapon belül meg is történik.

Katapult Klub zárt Facebook csoport

Katapult Klubtagságot lemondásához mindössze egy e-mail kell írnod ügyfélszolgálatunknak a hello@onlinekatapult.hu címre.

A lemondás rögzítése után azonnal küldünk egy automata üzenetet, így biztosan tudni fogod hogy kérésedet rögzítettük.

Klubtagságodat bármikor le tudod mondani és a következő hófordulóig még elérhető lesz számodra minden anyag.

Az alábbi oldal segítséget nyújt ahhoz, hogy el tudd képzelni hogyan is zajlik egy klubtalálkozó:

Katapult Klubtalálkozó

Az alábbi oldalon található leírás segítséget nyújt, hogyan érdemes feltenni kérdéseidet a zárt csoportban:

Hogyan tegyem fel kérdésemet a  Katapult Klub zárt Facebook csoportban?

Igen:) Hetente egyszer egy külön posztban köszöntjük az adott héten hozzánk csatlakozókat, melyben arra ösztönözzük az új tagokat, hogy mutatkozzanak be a poszt alatt kommentben.

Egyéb kérdések

Köszönjük szépen a figyelmességedet és hogy időt szánsz arra, hogy jelzed nekünk a hibát.

Arra kérünk, hogy ügyfélszolgálatunknak írj egy e-mailt a ‘hello@onlinekatapult.hu’ e-mail címre amelyben részletezed a hibaüzenetet.

Mielőbb javítani fogjuk, addig is köszönjük a türelmedet!

Leggyakoribb oka annak, hogy nem látod az anyagaidat az, hogy nem vagy bejelentkezve a Tanulói Fiókodba.

Az alábbi oldalon tudsz bejelentkezni és amennyiben ezután sem éred el az anyagot, arra kérünk keresd fel ügyfélszolgálatunkat a ‘hello@onlinekatapult.hu’ e-mail címen.

Bejelentkezés

Mi abban hiszünk, hogy minden olyan anyag, amit kiadunk a kezeink közül, értéked ad neked.

Ezért bátran vállaljuk minden egyes termékünkre a pénzvisszafizetési garanciát.

Amennyiben nem vagy elégedett bármelyik termékünkkel, jelezd ügyfélszolgálatunknak a ‘hello@onlinekatapult.hu’ e-mail címen és visszatérítjük neked a megadott összeget.

Arra kérünk ez esetben írj nekünk a hello@onlinekatapult.hu címre és két munkanapon belül visszajelzünk neked.

A lehető leggyorsabban igyekszünk segíteni neked, de legkésőbb két munkanapon belül számíthatsz a válaszunkra (hétvégén és ünnepnapokon mi is pihenünk). Köszönjük megértésedet és türelmedet:)