Vásárlóként elvárjuk, hogy a vásárlásunk élmény legyen, és minden úgy alakuljon, ahogy azt terveztük. Ha minden klappol, akkor elégedetten távozunk, és szívesen ajánljuk a boltot ismerőseinknek. Ha azonban probléma merül fel, nem habozunk elmesélni barátainknak a bosszantó esetet.

[MM_Custom_Decision letoltve=’igen’]

A kért anyagot elküldtük az általad megadott email címre, néhány perc múlva megérkezik hozzád, kérjük, ellenőrizd majd az email fiókodban
[/MM_Custom_Decision]

Hogyan állítsd be az automatizált ügyfél elégedettség mérő rendszered?

Tudtad, hogy 10 elégedetlen vásárlóból csak körülbelül 1 panaszkodik az üzletben? A többi kisétál, és soha többé nem hallasz róla, miközben ő valószínűleg rossz híredet kelti a baráti körében. Akár van alapja, akár nincs, neked vezetőként az a feladatod, hogy mindenről tudj, és a lehető leggyorsabban kijavítsd az esetleges hibákat.

Az ügyfél elégedettség mérésről nagyon sokat tanultunk a SalesAutopilot csapatától, Ők már évek óta kísérleteznek ezzel és részletesen tanítják. Írtak róla blogcikket, csináltak videót és még a Webshop Szupermarketing Kézikönyvnek is része ez megoldás. Érdemes megnézned és megtanulnod az Ő megközelítésüket is.

Különösen figyelned kell erre, ha alkalmazottakkal dolgozol együtt. Az alkalmazott munkáját képtelenség folyamatosan ellenőrizni, és várhatóan másként fog viselkedni, ha ott vagy, és ha nem. Lehetséges, hogy amíg nem látod, az alkalmazott (akár véletlenül is) kellemetlen vásárlói élményeket okoz?

Lehet, hogy hónapok óta gyakori eset, hogy elégedetlen vásárlók hagyják ott az üzletedet, és te mégsem tudsz róla semmit?

Ha nem tudod, hogy mi történik a vállalkozásodban, akkor fejleszteni sem fogsz tudni. Márpedig jelenleg is olyan sok rossz szolgáltatóval találkozni, hogy valószínűleg csak simán a leggyakoribb kritikákat kijavítva is óriási előnyre tehetsz szert.

De lehet, hogy sok az elégedett vevőd. Akkor is óriási lehetőséget hagysz ki, ha ezeket az elégedett vevőket nem kérdezed meg, hogy MIÉRT olyan elégedettek? Mit kaptak itt, amit máshol nem? És legfőképpen, miért nem kérsz tőlük azonnali, akár nyilvános ajánlást?

Ebben a blogcikkben a vevői véleménykérések mélyére ásunk, és megnézzük, hogy miként tudod a értékesítési folyamatod részévé tenni a vásárlói elégedettségi felmérésedet.

Nézd meg az Online Katapult legjobb véleménykérő rendszerének működését!

Egy ingyenes, 6 perces videóban bemutatjuk, hogyan szerzünk hiteles véleményeket fotóval, Facebook profillal. (TELJES FOLYAMAT)

Megnézem a videót!

Miért kell AUTOMATIKUSSÁ tenned a vásárlói vélemények gyűjtését?

Cégvezetőként rendkívül fontos, hogy visszajelzést kapj a vásárlóidtól a nyújtott szolgáltatás, vagy termék minőségéről. Méghozzá AZONNAL.

Hiába csinálsz egy piackutatást három hónap múlva, amiben megkérdezed, hogy mennyire volt elégedett. Egyrészről a vásárló már nem fog emlékezni, már nem lesz aktuális számára, másrészről pedig egy csomó más kérdés közé besuvasztva értelmét is veszti az egész.

A legjobb amit tehetsz, hogy azonnal, még ott a helyszínen, vagy vásárlás után a lehető leghamarabb megkérdezed a véleményét. Ez alól csak az lehet kivétel, ha mondjuk egy olyan termékkel kapcsolatban kérsz véleményt, mely használata időbe telik (pl. könyv kiolvasása).

Lehetőleg azonban a szolgáltatásod, terméked használata után minél előbb ki kell kérned a véleményét, amíg még friss az élmény.

Ha ezt megcsinálod, akkor két legyet ütsz egycsapásra: rengeteg fejlesztési javaslatot kapsz majd, és automatikusan, folyamatosan termelődnek majd a pozitív ügyfélvéleményeid is.

Nézd meg, hogy a másfél éve beállított,teljesen automatikus ügyfélvélemény-gyűjtő rendszerünk, mennyi véleményt gyűjtött az Online Vevőszerzés Csúcsra járatva könyvünkről:

Már rég nem arról van szó, hogy ad-hoc módon kérlelnünk kell az embereket, hogy adjanak ajánlást a termékeinkre. Az automatizált rendszerünk segítségével nekünk maximum a legjobbak között kell szemezgetnünk, és egy pillanat alatt összeállítunk egy válogatást:

Több száz ehhez hasonló ajánlásunk van már a különböző termékeinkre, és nem félünk felhasználni ezeket az értékesítési oldalakon sem. Természetesen az erre vonatkozó engedélykérés is automatikus, amint látni fogod…

Nézd meg az Online Katapult legjobb véleménykérő rendszerének működését!

Egy ingyenes, 6 perces videóban bemutatjuk, hogyan szerzünk hiteles véleményeket fotóval, Facebook profillal. (TELJES FOLYAMAT)

Megnézem a videót!

Miért kell neked is vevői véleményeket gyűjtened?

Ezzel a módszerrel tehát az elégedetlen vevőkből elégedett vevőket fogsz tudni csinálni, az elégedett vevőket pedig felhasználhatod, hogy további vevőket szerezz.

Mit nyersz tehát azzal, ha azonnali visszajelzést kapsz?

  1. A hibákat gyorsan, akár még a helyszínen javítani tudod
  2. A pozitív visszajelzéseket ajánlásként bekérheted, amit később felhasználhatsz a kommunikációdban
  3. Javíthatod az oldalad értékelését a közösségi oldalakon: Google Map, Facebook

Az utolsó pont igen érdekes, ugyanis 2017-ben mind a Google, mind a Facebook erősített a felhasználók által küldött vélemények fontosságán. A Google nagy erőkkel igyekszik ösztönözni a felhasználókat, hogy értékeljék az adott boltot, szolgáltatót, a Facebook pedig akár már a hirdetések mellett is megjeleníti az oldal értékelését.

Ha fizikai boltod van, akkor borzasztóan fontos, hogy a Google értékeléseid a térképen rendben legyenek.

Az összes Google keresés mintegy 20%-a a térképen történik, de mintegy 73%-a kapcsolódik valamilyen helyi dologhoz.

Egyre többen keresnek éttermet, szállodát, boltokat, szolgáltatókat a térkép segítségével, és egyértelmű, hogy főként az értékelések és vélemények alapján döntenek. Márpedig a Google térkép konverziója brutálisan magas!

A Google adatai szerint azon fogyasztók 50%-a, akik valamilyen helyi keresést végezek a mobiltelefonjukról, egy napon belül felkeresték az üzletet! Ugyanez a szám 34%, ha laptopról, vagy tabletről indult a keresés.

És hogy jön ez ide?

A később bemutatott folyamatokban látni fogod, hogy egy jó ügyfélvélemény bekérő rendszer gondoskodik róla, hogy folyamatosan feltornássza a közösségi média értékeléseidet!

Ez azonban már haladó szint, és hamarosan kitérünk rá, most viszont nézzük meg, hogy mik azok az alap kérdések, amiket mindenképpen javaslunk, hogy betegyél a kutatásodba.

A főbb kérdések, melyeket tartalmaznia kell a kérdőívnek:

  1. Mennyire volt elégedett a kapott termékkel / szolgáltatással? (1-10-ig)
  2. Mi az, ami nem tetszett neki, mit fejlesztene? (szabad szavas)
  3. Mi az, ami kifejezetten tetszett a kapott termékben / szolgáltatásban? (szabad szavas)

Ez a három kérdés a minimum, de ennél kérdezhetsz többet is. Arra figyelj, hogy 5-6 kérdésnél több esetén már lehetséges, hogy jelentősen kevesebben fognak végig menni a kérdőíven. Főként az elégedetlen vevőd, kevésbé lesz türelmes.

Ezért érdemes lehet a pontozás alapján már rögtön itt szegmentálni, és az előzőleg adott válasz alapján tovább kérdezni, vagy befejezni a kérdőívet.

Nézzünk meg két minta rendszert. Az egyik egy online vásárlás, a másik pedig egy offline.

(Ha szeretnél látni egy videót arról, hogy miként valósítjuk meg a gyakorlatban az ügyfélvélemény kérést, akkor klikk ide a videóhoz!)

Hogyan mérd az elégedettséget online vásárlás esetén?

Online vásárlások esetén könnyű dolgod van – gondolhatnád. Már meg van a vásárlód email címe, így csak ki kell küldened egy kérdőívet. Ennél azonban szofisztikáltabb rendszerben érdemes gondolkodnod.

Lássuk, milyen egy kidolgozottabb rendszer:

A vásárlást követően első lépésként tehát egy automatizált emailt küldünk, lehetőleg minél közelebb a vásárlás, vagy a termékhasználat időpontjához. Itt két dolog történhet:

1. A címzett kitölti a kérdőívet: Ebben az esetben készen vagyunk.

2. A címzett nem tölti ki a kérdőívet: Ekkor 1-2 nap múlva megpróbálkozhatsz még egyszer, kicsit más megközelítéssel megkérni az ügyfeled, hogy mondja el a véleményét.

Ha az ügyfél végül úgy dönt, hogy kitölti a kérdőívet, akkor a válaszait érdemes abban a rendszerben tárolni, ahol magát a vásárlást is végezte. Nem ideális megoldás tehát, ha például külsős kérdőív szolgáltatót használsz, de a semminél természetesen az is sokkal jobb.

Ha azonban a saját rendszeredben is meg tudod oldani, akkor lényegesen több dologra fogod tudni később felhasználni a kért véleményt. Ha például SalesAutopilot-ot használsz, akkor könnyű dolgod van.

Például létrehozhatsz különböző szegmenseket az adott értékelés alapján, melyeknek különböző kérdéseket tehetsz fel, leveleket küldhetsz, vagy ajándékokat kínálhatsz fel.

Hogyan szegmentálj elégedettség alapján?

Az általunk javasolt módszer szerint, azoktól, akik 7-es feletti pontot adnak, érdemes engedélyt kérned, hogy felhasználhasd az általuk adott értékelést ajánlásként. Ha ezt az engedélyt megadják, akkor több lehetőséged is van, azon felül, hogy már most van egy szöveges ajánlásod:

  1. Megkérheted őket, hogy töltsenek fel képet magukról, vagy adják meg a Facebook profiljuk linkjét
  2. Megkérheted őket, hogy az adott véleményt posztolják ki egy Facebook posztod alá
  3. Megkérdheted őket, hogy az adott véleményt írják ki a Facebook, vagy Google faladra

Érdemes megnézned például az Online Kampányok Csúcsra Járatva könyvüknél használt rendszer eredményét, ahol a pozitív értékelőket végül egy Facebook posztra vezetjük, és kérjük őket, hogy az imént adott pozitív értékelést másolják be a poszt alá is, hogy más is láthassa:

Brutális, 72+ hamisíthatatlan, képpel, Facebook profillal ellátott ügyfél vélemény! Klikk a posztra, és nézd meg a véleményeket!

Érdekel a teljes rendszer? Nézd meg a róla készült videót itt!

Akik 7-nél kevesebb pontot adtak, azoknál valami nem volt rendben a szolgáltatásodnál. Itt két teendőd van. Az egyik, hogy biztosra mész, hogy megtudod, mi okozta a problémát, a másik pedig, hogy igyekszel ezt jóvá tenni.

Nem feltétlen kell ajándékot, vagy kedvezményt adnod a rossz értékelések után, bár ez sem rossz ötlet. Az is elég lehet, ha teret engedsz annak, hogy a vásárló részletesen leírja a véleményét, és biztosítod róla, hogy a vezetőség ezt olvasni fogja, és lépéseket tesz majd.

Még mindig sokkal jobb, ha neked panaszkodja ki magát az elégedetlen vásárló, mintha a közösségi oldaladra írja ki a dühöt magából.

Természetesen neked is érdeked, hogy az ilyen eseteket kiemelten kezeld, és valóban megpróbáld utólag rendezni a dolgot.

Adott esetben lehet, hogy már nincs mit tenni, és csak egy személyes levelet érdemes írnod, de az is lehet, hogy valóban súlyos mulasztás történt, ami miatt az a korrekt, ha visszafizeted a vásárlás összegét. Hidd el, a “Save the customer, not the sale!” – avagy “Mentsd meg az ügyfelet, ne az ügyletet!” – mondás itt is meg fog térülni.

Hogyan mérd az elégedettséget offline vásárlás esetén?

Offline vásárlás esetén is hasonló elveket követünk, mint online, itt azonban valószínűleg nincs meg rögtön a vásárlód email címe. Ha egyébként nem része az értékesítési rendszerednek, hogy elkéred a vásárló email címét, akkor erősen javasoljuk, hogy dolgozz ki erre valamilyen folyamatot.

Egy lehetséges offline véleménykérő folyamat:

Az értékelésnek azonban mindenképpen a vásárlás közben, vagy után kell megtörténnie, mielőtt az ügyfél még elhagyja a helyszínt.

Minél inkább érdemes ebből a folyamatból kihagyni az alkalmazottat, hiszen befolyásolhatja az értékelést. Az alkalmazott maximum az értékelés indítását kell, hogy felkínálja, de a legjobb, ha még ezt sem bízzuk rá.

Gondolj bele, hogy ha van egy vitás helyzet, lehet, hogy az alkalmazott adott pillanatban szándékosan nem fogja felajánlani a értékelést, hiszen abból kiderülne, hogy hibázott.

Amennyire csak lehet automatizáld a folyamatot: kérj email címet, kínálj fel ajándékot!

Ezt több módon is meg tudod oldani, attól függően, hogy milyen technológiai lehetőségeid vannak.

A legjobb természetesen az lenne, ha elektronikusan tudna értékelni a felhasználó, például a Facebook profiljával, vagy email címe megadásával. A semminél ugyanakkor még az is sokkal jobb, ha egy kuponért cserébe egy papírlapon adja meg az elérhetőségét, vagy akár ezen keresztül is értékel.

Ennek hátránya, hogy a papírlapok feldolgozása manuálisan fog történni, vagyis (mivel másra nem bízhatod) neked kell majd egyesével felvinni ezeket az ügyfeleket és véleményeket. Valószínűleg jobban jársz, ha potom összegekért veszel 1-2 tabletet, amelyek célja a gyors értékelés leadása elektronikusan.

Mivel még ez is egy viszonylag nagy kérés, ezért érdemes lehet valamilyen ajándékkal kedveskedned azoknak, akik hajlandóak értékelni téged. Ez lehet maga az email cím elkérésének apropója is.

Ebben az esetben viszont csak akkor küldj hírlevelet, ha azt a felhasználó külön jóváhagyta!

Ez az ajándék tehát rögtön két funkciót is el tud látni. Egyrészről egy kedves gesztus, amiért cserébe email címet fogsz szerezni, a másrészről pedig növeli a kérdőív kitöltésének az esélyét.

Ha elektronikusan kéred el az értékelést, akkor azonnal szegmentálhatsz, és a pozitív értékelést adóknak rögtön felkínálhatod a Google Map-en való véleményezést, a negatív véleményt adókat pedig még a helyszínen kompenzálhatod.

Olyannyira fontos lehet fizikai bolt esetén a megfelelő Google értékelés, hogy adott esetben még azonnali kedvezményt is felkínálhatsz érte. Egy nagyon egyszerű módszer, ha  kiteszel egy jól látható felhívást, hogy azok, akik 5 csillaggal értékelik a helyet, kapnak valamilyen ajándékot, vagy árkedvezményt.

Ennek a módszernek azért vannak hátrányai is.

Látványosan megvesztegeted a vevőidet, és nem csak az elégedett vásárlók fogják látni, hogy fontosak számodra a Google értékelések. Mindazonáltal ha egy pár napos akcióként hirdeted meg, akkor ez alatt a néhány nap alatt elhúzhatsz a konkurencia mellett a Google értékelésekkel, ami elég szép forgalomnövekedést eredményezhet.

Mitől fog a vevőd örömmel válaszolni?

Fontos, hogy a vásárló szemszögéből is igyekezz végig gondolni a folyamatot. Miért fogja ő szívesen véleményezni a terméked, szolgáltatásod? Hogyan lesz számára kényelmes, akár szórakoztató is a véleményírás?

Ebben a részben ahhoz szedtünk össze gondolatokat Neked, hogy a lehető legtöbb vevőtől tudj véleményt kérni, és ezzel gyorsabban lásd, ha valami nincs rendben, és több pozitív visszajelzést kaphass.

Alapvetően a következő 4 fő kérdést kell jól körbejárnod és megválaszolnod:

1. Hogyan időzítsd a véleménykérést?

Akár online, akár offline folyamatról van szó, fontos, hogy megfelelően időzítsd a vélemény bekérését. Ha a vendégek éppen távoznak a boltodból és nincs sem hely, sem idő véleményt írogatni, akkor nem számíthatsz magas válaszadási arányra.

Online rendszer esetén a legfontosabb, hogy se túl korán, se túl későn kérd be a véleményt. Ha túl korán kéred, akkor lehet, hogy az ügyfelednek még nem volt lehetősége kipróbálni, ha túl későn, akkor meg már nem lesz neki aktuális a téma.

Egy jó példa lehet, ahogy mi gondolkodtunk a könyvvel kapcsolatosan. Mivel körülbelül 1-3 hét alatt szokták kiolvasni a könyvünket, ezért mi 18 nappal a vásárlás után küldjük ki az első emailt.

Mi ugyebár itt nem a vásárlás folyamatára vagyunk kíváncsiak, hanem a könyv minőségére. Ha te azonnali dolgot szolgáltatsz, akkor neked sokkal hamarabb kell véleményt kérned.

2. Milyen hangnemben kérd a véleményt?

Nagyon sok esetben az őszinteség a legerősebb meggyőző erő. Alázatosan, nyíltan érdemes kommunikálnod, hogy az üzleted számára rendkívül fontos az ügyfeleid elégedettsége, és ezért nagyon kíváncsi lennél az ő véleményére.

Sokat számíthat, ha tudatod a vásárlóiddal, hogy igenis komolyan veszitek a véleményeket. Nem csak azért gyűjtitek, mert “kötelező”, hanem mert minden véleményt egyesével átnéz a vezetőség. (Persze csak akkor mondj ilyet, ha így is van!)

Nyugodtan írd le, hogy Ti tényleg minden véleményből tanultok, és azért szeretnek ide járni ennyien, mert valóban meghallgatjátok az ügyfeleitek igényeit, és szívesen átültetitek őket a gyakorlatba is.

Leírhatod azt is, hogy nem vagytok egy nagy multi cég több százezer ügyféllel, ezért viszonylag kis közösség vásárol nálatok, és az ő véleménye ezért nagyon sokat fog számítani. Minél inkább érzi, hogy számít majd a véleménye, annál szívesebben fogja megosztani azt.

3. Mennyit, és hogyan érdemes kérdezned?

Nyilván minél több kérdésre válaszolnának a válaszadók, annál jobb lenne, annál több információt kapnál. Azonban nem szabad mohónak lenned, mert elriasztod a válaszadókat.

Sok kérdés helyett inkább okosan kell kérdezned. Olyan kérdéseket tegyél fel, amelyekből egyértelműen kiderült a következő két dolog:

  1. Min kellene fejleszteni?
  2. Mi az, ami jó, és nem szabad megváltoztatni?

Ha ezeket a kérdéseket szabad szavas formában teszed fel, akkor mindenkinek annyi lehetősége lesz írni, amennyit akar. Van amikor nem akarunk túl sok időt tölteni a véleményezéssel, mert minden rendben volt, de nem volt semmi extra. Van viszont, amikor egy teljes történetet meg kell, hogy osszunk ahhoz, hogy érzékelhető legyen az álláspontunk.

Mindkét esetre megfelel egy mező, ahova annyit ír mindenki, amennyit akar. Persze lehet, hogy most azt gondolod, hogy így el kell majd olvasni a válaszokat, és nem tudod egyszerűen statisztikai formában átlátni ezeket. De ez nem hátrány, hanem előny…

Ez nem az a kutatás, ahol statisztikai összefoglalót akarsz látni. Hiába látod, hogy a tisztaság 30%-ot ért el, a kedvesség 67%-ot. Pontosan tudnod kell, hogy mi volt a gond az adott szituációban. Nem mellesleg a százalékos megoszlásoknak a hátránya, hogy minden visszajelzést egységesen erősnek vesz, pedig ez nem igaz.

Ha engeded, hogy kézzel válaszoljanak, akkor azokra a válaszokra fogsz tudni hangsúlyt fektetni, amelyek fontosabbak. Melyek lesznek ezek? Nem feltétlen azok, amelyek a legtöbbször fordulnak elő. Sokkal inkább azok, amelyek a leghosszabbak.

A leghosszabb válaszok lesznek a legjobb, legmélyebb, leghasznosabb vélemények. Ezekre figyelj!

4. Milyen jutalmat adj a véleményért cserébe?

Bár önmagában a véleménykérés is sokaknak elegendő, hogy elmondják, mit gondolnak, egy kis bónusszal, ajándékkal könnyedén megnövelheted a kérdőíved kitöltési arányát. Ne csak kérj, hanem adj is!

Lássunk néhány példát:

  • Ha online értékesítesz akkor például egy hasznos tudásanyag, videó, grafika, hanganyag.
  • Ha szolgáltatsz, akkor valamilyen extra szolgáltatás, vagy fizikális ajándék.
  • Ha termékeid vannak, akkor lehet extra garancia, egy plusz kiegészítő, vagy extra szolgáltatás.
  • Ha semmi más nem jut eszedbe, akkor egy kupon, ami lehetőleg beváltható ingyenesen, nem pedig árkedvezményt ad.

Tehát nem kell, hogy az ajándékod valami nagy dolog legyen, és az sem baj, ha egyszerre a te céljaidat is szolgálja. Nyugodtan használd ki ezt az alkalmat arra, hogy valami olyat adj, amivel legközelebb is visszacsábíthatod magadhoz. 

Különösen igaz ez offline üzleteknél, ahol a beváltáshoz adott esetben vissza kell, hogy térjen az adott helyszínre. Ugyanakkor olyan ajándékot adj, ami valóban értékes a számára, különben nem éri el az eredeti célját, a vásárlói vélemény bekérését.

Mit tanultál ma?

Összefoglalásként szedjük össze még egyszer röviden, hogy miről is volt szó. Ma már nem kell kérdőívezgetned az ügyfeleidet, ha szeretnéd tudni, hogy mit gondoltak a szolgáltatásodról. Egyszerűen a szolgáltatásod részévé kell tenned a vélemények bekérését.

Ez egyébként is kedves gesztus, főként, ha ajándékot is adsz mellé. A lényeg, hogy lehetőleg minél inkább automatikus legyen, és igyekezz az alkalmazottakat is kivonni a folyamatból.

Az így kapott vélemények alapján szegmentáld az ügyfeleidet, és már az értékelés során is más útvonalon haladjanak az eltérő értékelést adók.

  • Azok, akik jó értékelést adtak, adjanak további ajánlásokat nyílt felületeken, mint például a Facebook, vagy a Google Maps.
  • Azoknak, akik nem voltak elégedettek, ígérd meg, hogy a problémájukat ki fogod vizsgálni, és igyekezz kompenzálni őket, amennyiben úgy látod, hogy igazuk van.

A tanulságokból készíts teendőket, és kezdd el kidolgozni azokat a folyamatokat, amelyek meggátolják, hogy a hibák ismét előforduljanak. A jó ötleteket, kéréseket pedig vedd fontolóra, és ha többen is jeleznek egy adott dolgot, akkor akár teszt jelleggel be is vezetheted.

Remélem látod, hogy hosszú távon mennyi hasznos információt tudsz szerezni egy ilyen rendszerből.

A vállalkozásod már nem csak kifele beszél majd, de befele hallgat is.

Ez képessé tesz a pozitív változásra és arra, hogy meghalld, mit szeretnének az ügyfeleid.

Ezekre a véleményekre építve hosszú távon sikeres, szerethető céget fogsz tudni építeni, és biztos lehetsz benne, hogy a figyelmességedért hálás ügyfelek lesznek a jutalmad.

Nézd meg az Online Katapult legjobb véleménykérő rendszerének működését!

Egy ingyenes, 6 perces videóban bemutatjuk, hogyan szerzünk hiteles véleményeket fotóval, Facebook profillal. (TELJES FOLYAMAT)

Megnézem a videót!
2018-05-28T12:25:32+00:00

A szerzőről:

Szia, Szendrei Ádám vagyok, az Online Katapult Marketing Menedzsere. Köszönöm, hogy itt vagy velünk, és remélem hasznosnak találod az itt olvasottakat. Olyan gyakorlati, hasznos tippeket szeretnék megosztani Veled, amelyeket én is sikeresen alkalmazok a saját vállalkozásomban. Ha bármi kérdésed, ötleted van, kérlek írd meg a hello@onlinekatapult.hu-ra!