Vélemények az Online Katapultról2018-07-05T10:50:24+00:00

Vélemények az Online Katapultról

Online Vevőszerzés Csúcsra Járatva

Mit gondol Csepregi Balázs a könyvről?

“Ennek a könyvnek az a hatalmas haszna, hogy kézen fogja Önt, és segít megírni Önnek az első csali feliratkozási oldaltól az utolsó upsell oldalig, az összes szükséges tartalmat ahhoz, hogy összeálljon az első önműködő értékesítési rendszere!”

Csepregi Balázs
a MailMaster / SalesAutopilot társtulajdonosa

Mit gondol Sipos Zoltán a könyvről?

“Egy olyan hiánypótló művet hoztak létre, aminek szerintem minden cégvezető könyvtárában helye kell legyen. Valódi bizonyított példák, hazai mintákkal, konkrét gyakorlati útmutató a komplett megvalósításig.”

Sipos Zoltán
a Marketingszöveg.com alapítója

Mit gondol Szász Mátyás a könyvről?

“Ha Ön egészen sok pénzt szeretne keresni az interneten, akkor egész biztosan állíthatom, hogy egy dolog nélkül nem fog menni: egy precíz és alapos leírásra mindenképpen szüksége lesz. Pont ezt adja ez a könyv.”

Szász Mátyás
a Marketinginnovátor alapítója

Mit gondol Mikei Erika a könyvről?

“Nehezen gondolkodtam előtte rendszerben. Mindig elkezdtem, és gondoltam majd lesz valahogy. Máshogy viszont nem tudsz felépíteni egy tölcsért, mert máshogy nem lehet tölcsérrel értékesíteni.”

Mikei Erika

Online Kampányok Csúcsra Járatva

Nézd meg, hogy mit írtak az OKCS könyvről azok, akik már megvették (80+ visszajelzés)

Kattints a hozzászólásokra és láthatod az összes hús-vér ember őszinte véleményét a könyvről.

Mit gondol Losonczi János a könyvről?

“Kampányok nélkül egyetlen egy cég sem tud ma már megélni. Kampányok nélkül nincs bevétel… Ebben a könyvben Domán Zsolt és Szőke András mindent leírt a kampányokról, amit egy sikeres kampány létrehozásához és elindításához tudnod kell.”

Losonzci János
az Otthonfa.hu társtulajdonosa

Mit gondol Pongor-Juhász Attila a könyvről?

“Azokat a tanyagokat IMÁDOM, amelyeben lépésről lépésre van bemutatva – mint egy jó receptkönyvben – hogy mit szükséges csinálni. Tehát nem csak az összetevők vannak felsorolva, hanem milyen sorrendben, milyen mennyiségben kavasrjam össze. Egy online kampány ugyanerről szól.”

Pongor-Juhász Attila
a Pongor Publishing alapítója

Mit gondol Kollár Anna a könyvről?

“Amint megkaptam azonnal belevetettem magam, de nem csak az olvasásba, hanem rögtön kerestem egy füzetet hozzá, hogy elkezdjem írni az ötleteimet. Az ajánlatot, a kampányterveket… Már kitaláltam, hogy milyen lesz a következő kamányom…”

Kollár Anna
a Kollarannacoach.hu/ alapítója

Nem mi mondjuk, hanem a vevőink rólunk

További videós vélemények

“Nem csak a nagy beszéd, meg a brandépítés zajlik… hanem felépül valami.”

(Vavrek balázs – marketingszoveg.com)

“Végre ott van az a megvalósítási folyamat, amire szükségem volt: programozás, weboldal összerakás, értékesítési tölcsér. Itt jött át az, hogy AHA ÍGY KELL CSINÁLNI!”

(Gere Tamás – megvalosultpilotaalmok.hu/)

“Én nagyon szeretem a Katapult Klub zárt csoportját, érzem a közösség erejét :)”

(Kollár Anna – kollarannacoach.hu)

“Gyakorlati tapasztalatokat kaptunk, konrét számokkal, konkrét adatokkal.”

(Fecső Balázs)

“Érdekes, őszinte előadások… és egy jó közösség, ahova jó jönni: pozitív, lelkes vállalkozók.”

(Mészáros Róbert – brandbirds.hu)

“Bemutatták, hogy a gyakorlatban hogyan működnek ezek a dolgok. Nagyon sok értéket kaptam.”

(Szabó Bence)

“Nagyon szuper volt, rengeteg hasznos információt osztott meg velem, nagyon sokat tanultam…”

(Baráth András – gerillaoneletrajz.hu)

“Rengeteg-rengeteg inspirációt és ötletet kaptam. Hihetetlen, hogy milyen belső információkat osztottak meg velem…”

(Losonczi János – otthonfa.hu)

“Még én is tanultam valami újat 🙂 Abszolút ajánlom ezt a vállalkozóknak… hétköznapi, érthető módon.”

(Szász Mátyás – rendszermarketing.hu)

“A gyakorlati szemlélet az, ami nagyon tetszett. Konkrétumokat adnak át, nagyon lendületesek…”

(Zátrok Csaba)

“Mindenképpen ajánlanám…főleg azoknak a vállalkozó ismerőseimnek, akik elakadtak kicsit a vállalkozásukkal.”

(Hegedűs Júlia)

“Sablonok alapján az ember a saját cégében meg tudja valósítani az értékesítési tölcsért.”

(Konferencia résztvevői vélemény)

“Kis- és középvállalkozóknak ajánlanám. Vezetőknek és alkalmazottaknak is nagyon fontos, hogy eljöjjenek egy ilyen konferenciára.”

(Konferencia résztvevői vélemény)

“Nagyon sok hasznos, praktikus tanácsot kaphatnak az értékesítésük növeléséhez”

(Konferencia résztvevői vélemény)

“Itt igazán kézzelfogható információkat és olyan tudáshalmot lehet hazavinni, amit akár már másnap lehet hasznosítani.”

(Sipos Zoltán – marketingszoveg.com)

“Én elköteleztem magamat a Katapultos srácok iránt. Azt gondolom ők a legjobbak ebben a technikai sportban, amit online marketingnek nevezünk.”

(Csont Attila – salesfunnel.hu)

“Azok tanuljanak a Katapultos srácoktól, akik valódi, megvalósítható dolgokat akarnak tanulni, és pénzt akarnak keresni az interneten.”

(Kiss Gergő)

“A mai kor emberének a legnagyobb ellensége az idő… A megvalósítás oriántált rendezvényekre érdemes fókuszálnunk, és Zsoltéké ilyen.”

(Burján Eszter – üvegfestő-művész)

“Aki nagyon konkrét dolgokat szeretne, és nem csak az elméletet… az itt megkapja a válaszokat.”

(Rácz Levente)

“Zsolték, Andrásék megcsinálták, amiről beszélnek, megcsinálták.”

(Pongor-Juhász Attila)

“Ez a lendület, ami a fiúknak van újra-újra felbíztat arra, hogy kezdjem el és csináljam.”

(Varga Bertold)

“Lépésről lépésre le lehet követni mindent, és nagyon könnyű a saját dolgainkra alkalmazni.”

(Szenes Nicolette)

“Szeretem az olyan rendezvényeket, amelyeknek egyedi, sajátságos feelingje van.”

(Nagy Erika)

“Gyakorlatorientált. Azt mondják el, hogy mit csináltak, és hogyan csinálták meg azt.”

(Perei Viktória)

“Érdemes mindenkinek elkezdeni követni őket és tanulni tőlük, mert van mit.”

(Kovács István – Moderngazda.hu)

“Alapvetően egy jó hangulatú közösségbe sikerült csöppenni, én most lettem Klubtag, és örülök, hogy itt vagyok :)”

(Lakatos Zsuzsanna)

“Nincs még egy ilyen online marketinggel foglalkozó cég, aki ilyen professzionális és lenyűgöző tudást ad át az embereknek, lényegében fillérekért.”

(Csont Attila – Salesfunnel.hu)

“Nem elméletről van szó, hanem nagyon gyakorlatias… Könnyű együtt gondolkozni velük, könnyű együtt haladni, és könnyű megvalósítani is.”

(Csepregi Balázs – Salesautopilot.hu)

“Nem csak olvasni lehet, hanem érezni, látni, halani, és megkapjuk hozzá azt az imputot, belső érzést ami szükséges…”

(Rakovics Éva – Hrspecialista.hu)

“Kicsit olyan érzés számomra, mintha a marketing nyúl üregébe zuhantam volna 🙂 … Ez a gyakorlati tudás mindenképpen átütő erejű volt.”

(OKMK résztvevői vélemény)

“Semmi más nem fogalmazhatná meg jobban, mint hogy folyamatosan az az érzésem volt, hogy “SHUT UP, AND TAKE MY MONEY”. Le a kalappal, köszönöm.”

(Szőllősi Gábor – Vitacrystal.hu)

“A legmodernebb online marketing technológiákat használják és a legmodernebb értékesítési eljárásokat, úgyhogy én csak ajánlani tudom az ő munkájukat.”

(Schilling Péter – Szammisztika.com)

Szöveges vélemények

 

Nézd meg, mit mondanak rólunk a Facebook-on

Követőink és ügyfeleink visszajelzéseinek hála már több mint 200 értékelést olvashatsz rólunk a Facebook-on.
Érdemes átfutnod őket, hogy még teljesebb képet kaphass rólunk 🙂

Szánj rá 2 percet, már mutatjuk is őket, kattints ide!